Evil-Duck Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vanligeste er vel at de deler ut lapper i 8-9 tiden da det begynner å komme ansatte på jobb. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Når man har fått lapp, må man fortsatt stå i køen da eller kan man ta seg en spasertur eller noe og komme tilbake kl 10 når de åpner? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja det høres mest logisk ut at de deler ut når de ansatte kommer på jobb. Kanskje det blir lagd egne lister blant de som venter, ikke vet jeg. Litt kjipt om en kommer kl 07 og sier han sto som nummer 10 når det ikke trenger være sant. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Siterer meg selv : Noe som forøvrig er lurt å gjøre dersom du møter opp tidlig er å ta et bilde eller filme filme alle som er komt å stilt seg i kø, da også deg selv. somme folk er umåtelig frekke å kan komme å si at de var først om de kommer der dalsende et par timer etter dere. Er spesielt en problemstilling om butikken ligger i et senter som ikke har åpne dører når dere møter opp å stiller i kø , når dørene først åpner kan det fort bli litt kaos, å det systeme dere en gang hadde blir da borte. Om det blir noen uenigheter om hvem som var først , drar du bare fram filmen og viser til vedkommende som eventuelt deler ut biletter. Når man har fått lapp, må man fortsatt stå i køen da eller kan man ta seg en spasertur eller noe og komme tilbake kl 10 når de åpner? Når jeg sto i kø den 29. gikk vi vertfall å kjøpte oss litt å spise og slikt etter vi fikk kølappene for så å sette oss på benker litt rundt omkring, så det tror jeg ikke skal være store problemet ettersom du må vise kølapp når du henter ut Playstationen inne i butikken. Endret 11. desember 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen andre som skal stå i kø i grenlandsområdet? Det ryktes iallfall at Elkjøp i Porsgrunn og Skien får inn henholdsvis 8 og 15. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg tenkte å stå i Skien, men vet ikke helt hvor tidlig jeg orker å komme. Har også eksamen til Mandag, så vil helt ikke kaste bort for mye tid Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Om jeg forstår det rett kan man altså møte opp tidlig, få lapp, for så å komme tilbake kl 10? Dette gjelder elkjøp Har du fått bekreftet dette noen sted? I så fall er jo det genialt. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Har du fått bekreftet dette noen sted? I så fall er jo det genialt. Den lappen gis i så fall ut når det nærmer seg åpningstid. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Høres ut som en reprise av forrige gang når det gjelder antall konsoller på Elkjøp. Et tips kan være å høre med Platekompaniet. Mange hadde ikke tenkt på de forrige gang og det holdt å møte opp bare en time før åpning på Oslo City. Lenke til kommentar
Nettpolisen_InnleggNO Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Høres ut som en reprise av forrige gang når det gjelder antall konsoller på Elkjøp. Et tips kan være å høre med Platekompaniet. Mange hadde ikke tenkt på de forrige gang og det holdt å møte opp bare en time før åpning på Oslo City. Platekompaniet kjører jo en konkurranse som gir deg mulighet til å kjøpe konsollen før kø eller noe. Så tipper det vil være veldig vanskelig der. Noen som vet/har sjekket ut hvor mange de får på Elkjøp Ullevål? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Platekompaniet kjører jo en konkurranse som gir deg mulighet til å kjøpe konsollen før kø eller noe. Så tipper det vil være veldig vanskelig der. Noen som vet/har sjekket ut hvor mange de får på Elkjøp Ullevål? Sendte mail til Platekompaniet nå nettopp. Om jeg ikke får svar ganske raskt, ringer jeg *Trondheim* Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 platekompaniet kjører konkurranse istedet for køståing. De som blir trukket ut får kjøpe PS4. Så det vil ikke være mulig å få tak i der om man ikke er en av de heldige Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ringte Platekompaniet nå nettopp, de kunne bekrefte at de ikke får noen flere leveranser før på januar. *Trondheim* Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror jeg skal stå fra kl 05, det burde gå bra. Tror ingen står fra midnatt akkurat. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Lappene blir delt ut ca 30 min før åpningstid. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror jeg skal stå fra kl 05, det burde gå bra. Tror ingen står fra midnatt akkurat. Det er veldig forskjellig fra butikk til butikk. F.eks. var det noen butikker som meldte om fulle køer fra 02:00, mens andre fortsatt hadde ledige konsoller 30 min før åpningstid. Lenke til kommentar
BraKa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Stod i kø på Elkjøp Skøyen den 29. for å kjøpe en i gave til sønnen min. For å ha en indre justis på køen, hadde et par av de første utstyrt seg med "private" kølapper som ble delt ut etter hvert som folk kom. En ansatt kom ca.06:30, og lapper ble delt ut 07:30 ut i fra vårt interne køsystem. Fikk beskjed om at maskinen da var reservert, og at vi kunne komme tilbake samme dag før de stengte på kvelden, og hente den. Dro hjem, tok en time på øyet og en dusj, og var tilbake 09:50. Da hadde Elkjøp hengt opp lapp til alle kø-ståerne med beskjed om at alt var utsolgt. I butikken stod alle maskinene bak disk nummerert ift lappene vi hadde. Må si jeg ble veldig imponert over rutinen Elkjøp viste her. De gikk ut med eksakt antall maskiner i dagene før den 29, informerte om at lapper ville bli delt ut før åpningstid, og hjalp til med å etablere et system som unngikk panikk i køen. De som kom for sent ble enten avvist av oss som allerede stod der, eller de så lappen Elkjøp hadde hengt opp om de kom etter 07:30. PS: De aller fleste av oss satt i biler helt til køen var full. Da gikk det litt på rundgang å holde fortet, og informere nyankomne om situasjonen. Kjørte igang Webastoen 3-4 ganger, og hadde det varmt og godt med kaffe+ipad Endret 12. desember 2013 av BraKa 1 Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Var det samme opplegget på Elkjøp Slependen. Jeg fikk ikke konsoll, men det virket som at de som var i først i køen hadde ganske bra system og det var plakater med eksakt antall konsoller som var tilgjengelig. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Prisen på bundle hos Elkjøp er 4390,- Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Har hørt at den skal koste 3999,-, hvor har du fått info om 4390,-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå