DaddyDrunk Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Elkjøp megastore Kristiansand, muligens megastores får inn litt flere konsoller enn vanlige Elkjøp eller har det ikke noe å si? Jeg tenkte selv å møte opp i 6 tiden, ikke lyst til å stå noe lenger enn 4 timer i kø... Men hvor det kan lønne seg for deg vet jeg dessverre ikke, regner med at Elkjøp kommer med noe mer informasjon til uken! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Bare kle på deg på bena og hold hendene varme. Det største problemet mitt var at jeg frøs på beina i for seg. Hadde på meg et par ullsokker og vintersko. Angret bittert når klokken var rundt 5-6 på natten at jeg ikke bare tok på meg mye mer. Nå blir det nok kaldere også den 13. Desember, så tviler på at det blir like stort trøkk. Jeg sto i kø på Expert Slependen og det holdt med å være fremme der senest 7 for å sikre seg et eksemplar. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Merker at lysten på en Ps4 stiger mer og mer med dagene som kommer, samt sniker det seg inn litt nervøsitet om at jeg ikke blir stående tidlig nok i kø. Så kjenner jeg meg selv rett så blir jeg vel stående fra midnatt og ut. Uff, jaja. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Merker at lysten på en Ps4 stiger mer og mer med dagene som kommer, samt sniker det seg inn litt nervøsitet om at jeg ikke blir stående tidlig nok i kø. Så kjenner jeg meg selv rett så blir jeg vel stående fra midnatt og ut. Uff, jaja. Haha, kjenner meg igjen. Jeg gikk bort til butikken rundt 04:30 og var redd for hva som kom til å møte meg da jeg rundet hjørnet. Heldigvis var det bare to stykker der. Kan ha noe med at det pissregnet i Bergen og at det ikke var noe tak å stå under. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 En bør forsikre seg om at de faktisk har konsoller som ikke er lagt av. Nå var det slik i køen på Lefdal vertfall her jeg bor at de som ikke fikk konsoll ble notert ned etter hvor langt bak i køen de var , så ble neste sett med konsoller lagt av til dem. En i klassen min ble ringt opp forge uke med spørsmål om han ville legge av PS4/killzone bundelen til fredag da han var blant dem som akkurat ikke fikk seg en konsoll på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Ja regner vel med at jeg bestiller fra US. Nå har jeg fått 3 svar på 3 dager fra Elkjøp. 1. Vi kan dessverre ikke bekrefte noe enda. 2. det kommer inn omtrent det samme antallet som på release og blir fordelt utover butikkene. 3. Det er uaktuelt at vi får den inn før på nyåret. Synes det blir for tragisk, sendt dem en mail nå. Så får vi se, men blir for mye frem og tilbake. Må faktisk planlegge køståingen litt i forkant hvis jeg skal ha en mulighet. Baaah Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Platekompaniet har vært fall bekreftet at de får, men det da ikke vanlig salg. De har laget en konkurranse du kan melde deg på for å vinne billett til å kjøpe konsollen utenfor åpningstid. - kilde Skulle ønske de kunne hatt salg av de på lørdagen eller uten etter, har liksom tatt jule fri fra jobb den 16 så da kan jeg ikke også ta fri på fredag for å stå i kø. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Platekompaniet har vært fall bekreftet at de får, men det da ikke vanlig salg. De har laget en konkurranse du kan melde deg på for å vinne billett til å kjøpe konsollen utenfor åpningstid. - kilde Skulle ønske de kunne hatt salg av de på lørdagen eller uten etter, har liksom tatt jule fri fra jobb den 16 så da kan jeg ikke også ta fri på fredag for å stå i kø. har allerede meldt meg på, men har ikke så store forventninger når det kommer til å vinne konkurranser men synes det er rart hvis både På og Gamestop får inn, men ikke Expert og Elkjøp Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja regner vel med at jeg bestiller fra US. Nå har jeg fått 3 svar på 3 dager fra Elkjøp. 1. Vi kan dessverre ikke bekrefte noe enda. 2. det kommer inn omtrent det samme antallet som på release og blir fordelt utover butikkene. 3. Det er uaktuelt at vi får den inn før på nyåret. Synes det blir for tragisk, sendt dem en mail nå. Så får vi se, men blir for mye frem og tilbake. Må faktisk planlegge køståingen litt i forkant hvis jeg skal ha en mulighet. Baaah Elkjøp er elendige til å svare på spørsmål om PS4. Vet at noen har fått bekrefet fra sin lokale elkjøp at de får inn Killzone Bundelen 13.12. Så det at man får beskjed om at "Vi kan dessverre ikke bekrefte noe enda." må jo nesten være direkte løgn da elkjøp må ha fått beskjed om hva de får. Regner ikke med at de får beskjed fra sony til onsdag/torsdag om at de får konsoller på fredag. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hadde vært veldig deilig om noen med tilgang til lagersystemet til elkjøp kunne bekrefte eller avbekrefte om killzone bundelen er på vei til butikkene, eventuelt hvilke butikker som får. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Den er på vei inn. Det er jeg 100% sikker på. Med gode kilder! Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Den er på vei inn. Det er jeg 100% sikker på. Med gode kilder! Til hvilken kjede? Expert, Elkjøp etc? Og hvor gode er kildene dine? Er på randen til å bestille fra US:p Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Lefdal har bekreftet på sine nettsider at Bundle kommer inn fredag 13.12. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Riktignok har de hatt forhåndsbestilling, og det kan se ut til at de prioriterer de som ikke fikk første runde til killzone-bundle. Når får dere inn flere konsoller? - Vi har nå fått tak i en Playstation 4 pakke med spillet Killzone inkludert, denne har bekreftet levering til 13.desember. De som har forhåndsbestilt Playstation 4 vil bli kontaktet for å få byttet til Killzone pakken. Neste levering er ikke bekreftet og jobber hardt med å få tak i flere. Kan man forhåndsbestille konsollen nå? - Ja, det er mulig. Du må møte opp i butikk så får du forhåndsbestilt! Jeg ville dobbeltsjekket med nærmeste butikk for antall konsoller de vil ha tilgjengelig på fredag. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 hvor har lefdal skrivd dette? finner det ikke noe sted Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 hvor har lefdal skrivd dette? finner det ikke noe sted http://www.lefdal.com/cms/s-NJOsGQVvEg8AAAFCSgkXZJlV/playstation-4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Til hvilken kjede? Expert, Elkjøp etc? Og hvor gode er kildene dine? Er på randen til å bestille fra US:p De er ganske gode. Så jeg kan love deg at Elkjøp får inn. Expert tror jeg ikke får inn, men vet ingenting sikkert der. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Lefdal har holdt av sine til forhåndsbestillinger. Fikk bekreftet fra Elkjøp nå at det kommer et parti på fredag Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Expert Norge på Facebook svarte en fyr i forrige uke, og bekreftet at de også får inn bundle.. Hei, kommer dere til å få ps4 Killzone bundle 13 desember som elkjøp og lefdal får? Eventuell hva blir prisen Like · · December 5 at 8:29pm Expert Norge Hei! Ja, den kommer 13.desember. Vi kommer tilbake med mer informasjon innen kort tid. Dette gjelder butikker og pris. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Elkjøp er utrolige gode på å holde tilbake informasjon! En kompis som jobber på elkjøp fikk en sms fra sjefen sin 3 uker før lansering om hvor mange de skulle få inn og at de ikke hadde lov til å holde den av til noen som helst. Elkjøp bekreftet ikke noe som helst angående ps4 før 25/26 nov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå