Leetrune Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Dårlig service fra telenor.. send mail noen ganger nå. Får ikke svar... har nesten værre en isdn speed på nettet mitt. Sendte screenshot fra sånn nettspeedtest osv. Fikk ikke svar iosv.. virker som de driter i det. Fikk svar 1 gang, etter 1 eller 2 dager. Noen andre som har hatt ræva speed i det siste? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva slags linje har du da? Har du brukt opp hele kvoten din uten at du vet det? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis du ikke er fornøyd med ISP (internett leverandør) så er det bare å ringe å bytte vetu :wink: Lenke til kommentar
meister Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Er fornøyd med telenor jeg har 1024/256 med 30 gb kvote i månden har vel lastet ned kanskje 15 gb, og har forsatt 28 gb igjen... Men tok litt lang tid, 20/5-03 bestilte jeg linjen, 14/09-03 fikk jeg linjen.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Høres ut som du har brukt opp kvoten din, og må betale i dyre dommer for å få økt farta igjen. Tips : Bytt til annen leverandør om mulig. Telenor er eneste firma med kvote-system, og trenger du mer enn 1GB i måneden, er en hvilken som helst ISP billigere for ubegrenset nedlasting (NGT, 398 kr. mnd. for 804/386, ubegrenset nedlasting, ultrastabil linje, gir farta du er lovet og mer). Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 har hatt en del trøbbel med telenor isdn i det siste... prøvde chatsupporten dems.. ble faktisk banna derfra pga han ene var uenig med meg om noe. totalt latterlig. eneste grunn til at jeg ikke har bytta leverandør enda er fordi telenor har online 150. noe jeg er nødt til å ha. *grynt* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 har hatt en del trøbbel med telenor isdn i det siste... prøvde chatsupporten deres.. ble faktisk banna derfra pga han ene var uenig med meg om noe. totalt latterlig.eneste grunn til at jeg ikke har bytta leverandør enda er fordi telenor har online 150. noe jeg er nødt til å ha. *grynt* Vi snakker, etter hva jeg kan forstå, om Telenor ADSL her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå