Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dårlig fart og service fra telenor.

Anbefalte innlegg

Dårlig service fra telenor.. send mail noen ganger nå. Får ikke svar... har nesten værre en isdn speed på nettet mitt. Sendte screenshot fra sånn nettspeedtest osv. Fikk ikke svar iosv.. virker som de driter i det. Fikk svar 1 gang, etter 1 eller 2 dager. Noen andre som har hatt ræva speed i det siste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som du har brukt opp kvoten din, og må betale i dyre dommer for å få økt farta igjen.

Tips : Bytt til annen leverandør om mulig. Telenor er eneste firma med kvote-system, og trenger du mer enn 1GB i måneden, er en hvilken som helst ISP billigere for ubegrenset nedlasting (NGT, 398 kr. mnd. for 804/386, ubegrenset nedlasting, ultrastabil linje, gir farta du er lovet og mer).

Lenke til kommentar

har hatt en del trøbbel med telenor isdn i det siste... prøvde chatsupporten dems.. ble faktisk banna derfra pga han ene var uenig med meg om noe. totalt latterlig.

eneste grunn til at jeg ikke har bytta leverandør enda er fordi telenor har online 150. noe jeg er nødt til å ha. *grynt*

Lenke til kommentar
har hatt en del trøbbel med telenor isdn i det siste... prøvde chatsupporten deres.. ble faktisk banna derfra pga han ene var uenig med meg om noe. totalt latterlig.

eneste grunn til at jeg ikke har bytta leverandør enda er fordi telenor har online 150. noe jeg er nødt til å ha. *grynt*

Vi snakker, etter hva jeg kan forstå, om Telenor ADSL her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...