Espen Jansen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Cryteks nyeste storsatsing når aldri sitt fulle potensial.Anmeldelse: Ryse: Son of Rome Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ikke overrasket over et mitt på treet lansering spiller, som de fleste har vært. Etter og ha prøvd det på Gamescom og Spillexpo + gameplay som er blitt vist ser det ikke ut som det har mye dybde. For all del gøy i små strekk, men ikke høy klasse over det enda. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Noen av de beste *neste-generasjon-titlene er faktisk multiplatform. Storkoser meg med AC4 på PS4 Endret 14. desember 2013 av K2D Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Eneste spillet jeg har lyst å teste til next-gen er faktisk Dead Rising 3. Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har sett en walkthrough av dette spillet på nett. Og må si jeg synes det ser bra ut. Både visuelt og med tanke på hva det tilbyr. Kanskje ikke noe for alle. Men jeg kunne veldig gjerne tenke meg å spille det. Det eneste som ikke er så bra er at det er litt kort. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Er spillet virkelig nokså godt når hele opplevelsen *surner* etter hvert? Endret 7. desember 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg anklaget Gamer.no for å gi etter for hype og gi for gode karakterer til utviklere/studi bare for å for være godt likt i industrien, jeg er glad for at jeg tok grundig feil og beklager for tidligere anklagelsen. Metacritic viser at Gamer.no gir gjennomsnittlig dårligere karakterer enn konkurrentene sine noe som er veldig godt å lese da etter min mening det er alt for mye kollusjon mellom angivere, studioer og utgivere til bekostning på forbrukerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå