Wammis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg kjøpte komplett pc-pakke for 2-3 uker siden og der fulgte det med et a4tech trådløst tastatur og mus. (helt elendig btw) Både musen og tastaturet funket helt fint den første dagen, men så sluttet plutselig tastaturet å funke neste dag. Jeg prøde å skifte batteri, skifte channel på sender, restarte pc, ta ut og inn kontakten, og annet som jeg trodde kanskje kunne løse problemet. Jeg kontaktet komplett og de sendte meg et helt nytt tastatur-pakke med både sender og mus. Men da jeg startet pc`en med det nye tastaturet koblet i, viste det seg at det heller ikke funket. Dermed prøvde jeg med et dell tastatur på pc`en for å sjekke at det ikke var noe gale med kontakten, og det funket helt fint. Deretter testet jeg a4tech tastaturet på den gamle dell-pc`en og jammen funket det. :-? Noen som har noen idè om hva problemet kan være? Kan det være at komplett har glemt å installere a4tech tastatur driver eller.no? mvh wammis Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 kan være en konflikt av noe slag kanskje? navnet: a4tech=har råd til :wink: merkelig valg av navn. Lenke til kommentar
Wammis Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Bør jeg kontakte komplett og kreve at de skal fixe det, eller at de sender meg et helt annet og bedre tastatur? a4d=ha råd til (tviler ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå