Odeist Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg trenger en ny bærbar pc. Den jeg har er 3-4 år gammel og ganske treg. Jeg har ikke nok plass til denprogrammene jeg trenger. Har noen tips om type eller merke som er bra for mild gaming (steam) og bildebehandling (photoshop)? Helst under 15k. Lenke til kommentar
Suv3r1 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har du noen flere preferanser til spesifikasjoner?Kan selv anbefale Asus ROG og Multicom Kunshan. Du får mer hardware for pengene hvis du kjøper Kunshan. Dersom vekt ikke er noe problem ville jeg gått for en av dem. Titt litt her: https://prisguiden.no/kategorier/baerbar-pc?categoryId=2&sort=price&order=desc&pg-q=&price_min=10000&price_max=15000&n=0Etter at jeg ble bevisst på verditapet av bærbare PCer kommer jeg aldri til å kjøpe en ny laptop igjen. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvis du ikke skal bære med deg maskinen til forskjellige steder så kan du like gjerne kjøpe deg en stasjonær. Da får du mye mer for pengene, og særlig om du har skjerm, tastatur, mus og lignende i tillegg. Ellers så er det lurt å vite mer om spesifikasjoner du skal ha på din nye maskin. Enten det er en bærbar eller en stasjonær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå