PHCTF Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Heisann. Kjøpte meg nylig en Honda Accord 2004 modell. Fant ingen AUX port selv om det er en knapp på radio-interfacet hvor man kan skifte mellom CD og AUX. Undersøkte ytterligere gjennom google og fant ut at dette er noe man må ettermontere. Lurer på å kjøpe http://www.uneeksupply.com/2004-Honda-Accord-Aux-In-Adapter-iPad-iPod-iPhone-Charging-Cable_p_10869.html# Er det noen som har erfaring med dette eller eventuelt kan bekrefte at jeg da vil kunne spille av lyd fra min Galaxy S4 via AUXen på toppen? Hvis noen har tips til montering hadde det også vært veldig fint. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 hvorfor ikke kjøpe jack/bluethoot to fm sender? finnes mange gode (du får jo ikke samme lydkvelitet som jack direkte inn i spilleren (hvis du ikke er VELDIG kresen på lyd som meg, så gjør det ikke så mye) men er MYE lettere! Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Visste ikke at noe slikt fantes. Er ikke superkresen på lyd i bilen, da har man så mye forstyrrelser uansett. Så lenge det er vanlig radiokvalitet+ så er jeg fornøyd. Er dette noe man kan få kjøpt på feks biltema? Hvordan fungerer denne dingsen? Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 finnes uendelig mange foskjellige.... men biltema funker sikkert fint... jeg vet igjaffal at dension er veldig god men den koster jo litt igjen.... du må mest bare se hva som passer deg best.. som sagt det finnes uendelig mange... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det finnes mye forskjellig innen fm sendere.... Denne feks: http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Car-Phone-FM-Transmitter-USB-Charging-Car-Handsfree-For-Android-Phone-/390654677162?pt=UK_MP3_Player_Accessories_FM_Transmitters&hash=item5af4d550aa Selv hadde jeg ikke kjøpt sånn, når det ikke koster allverden for en ny spiller med BT osv. Adapteret du selv linker til, fungerer helt fint, men koster jo fort 500kr+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå