V. Haugen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Samsung-mobilen du kan vinne i dag står kanskje på ønskelisten din allerede!Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 7 Lenke til kommentar
medlem-291217 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Og vinnerne trekkes ... ? Mener å ha lest at det er på fredager, men ettersom ingen har kontaktet meg, antar jeg det er feil ........ Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Og vinnerne trekkes ... ? Mener å ha lest at det er på fredager, men ettersom ingen har kontaktet meg, antar jeg det er feil ........ Hei, vinnerne trekkes normalt på fredager - men ved en glipp skjedde ikke det denne gangen. Men NÅ er vinnerne trukket: http://www.amobil.no/artikler/se-hvem-som-vant-i-julekalenderen/154909 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hadde vært fint å vinne en sånn Lenke til kommentar
IdaMalene90 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Krysser virkelig fingrene her. Telefonen jeg har nå er dårlig og er snart død. Og jeg har aldri vunnet noe. Hadde vært en fin presang! Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Krysser virkelig fingrene her. Telefonen jeg har nå er dårlig og er snart død. Og jeg har aldri vunnet noe. Hadde vært en fin presang! Samme her. Bare at mobilen min er helt død... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg