VargAamo Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Sjekk hva som skjuler seg bak kalenderluken:Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 7 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Teknisk sett er det mer enn ett rett svar på spørsmål 1, da Windows 7 Opplevelsesindeksen er definert etter den laveste poengsummen maskinen får, og den delte lavest sum med en annen maskin. 1 Lenke til kommentar
formann Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Får ikke deltatt. Siden bare laster på nytt når jeg velger "send inn" Lenke til kommentar
jonny Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Siden laster på nytt, men skjemaet man fyller inn er erstattet med en hake og teksten "Du deltar nå i konkurransen". Jeg fikk ikke mulighet til å se over og evt. endre avarene mine slik det har vært før, men slik skal det kanskje være? 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Samme her. Må vel bare forsikre seg ekstra godt om at man svarer rett første gangen. Lenke til kommentar
VargAamo Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Heisann! Vi har fått noen tekniske endringer på konkurransesystemet, som gjør at det ser ut som siden laster på nytt etter at dere trykker på knappen for å sende inn svar. Hvis dere da blar nedover siden vil dere imidlertid se en bekreftelse på at svaret er registrert Teknisk sett er det mer enn ett rett svar på spørsmål 1, da Windows 7 Opplevelsesindeksen er definert etter den laveste poengsummen maskinen får, og den delte lavest sum med en annen maskin. Den endte nå likevel bare på ett sted på tabellen vår, som er det vi spør om Lenke til kommentar
Horge Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Den endte nå likevel bare på ett sted på tabellen vår, som er det vi spør om Her er det bare for redaksjonen å finne frem årene, og fossro for harde livet. =) 1 Lenke til kommentar
Dext Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Heisann! Vi har fått noen tekniske endringer på konkurransesystemet, som gjør at det ser ut som siden laster på nytt etter at dere trykker på knappen for å sende inn svar. Hvis dere da blar nedover siden vil dere imidlertid se en bekreftelse på at svaret er registrert Det burde være greit å fikse. Skal fungere fint å inkludere ' onsubmit="return false;" ' (da uten ' ') i form. Det blir da sende slik ut <form method="post" onsubmit="return false;">. Eventuelt onsubmit="Funk()" Funk(){ //Do stuff return false; } Endret 7. desember 2013 av Dext Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 eww en sånn vil jeg ikke ha Lenke til kommentar
Herjeejreh Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Når blir vinnere av premier denne uken annonsert i dag? Ser dere bare har gjort dette for amobil foreløpig. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg fatter ikke hvorfor ikke HP har gitt ut en ny versjon av denne enda. Gi den en 3740 CPU, 4GB minne og 1080p skjerm, så hadde jeg garantert kjøpt den. Var like ved å kjøpe denne da komplett hadde den til kr 4400 i vår, men clovertrail prosessoren var litt for vanskelig å svelge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå