GamingEnthusiast Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg ønsker å slette alle programmene på PCen min, inkludert Windows. har Windows 7 Hvordan gjør jeg dette? Eventuelt hvorfor burde jeg og burde jeg ikke gjøre det? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg ønsker å slette alle programmene på PCen min, inkludert Windows. har Windows 7 Hvordan gjør jeg dette? Eventuelt hvorfor burde jeg og burde jeg ikke gjøre det? Du ønsker altså å starte PCen på nytt med ingenting? Og evt. installere Windows på nytt? Eller hva er det du mener? Jeg pleier å reinstallere Windows og da slettes alt for å få en raskere PC en liten stund Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvis du vil slette hele driten kan du brenne KillDisk på ei plate, boote fra den og deretter formatere disken. Ikke det at jeg ser vitsen med det Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jeg ønsker å slette alle programmene på PCen min, inkludert Windows. har Windows 7 Hvordan gjør jeg dette? Eventuelt hvorfor burde jeg og burde jeg ikke gjøre det? Litt off topic egentlig, men hvorfor? Har du bærbar eller stasjo? Kom Windows med PCen? Har du CDen med Windows på? Har du lisensen? Edit: Skal du ha windows etterpå? Endret 6. desember 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 http://goodbye-microsoft.com/ Profit. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 http://goodbye-microsoft.com/ Profit. Tror ikke Debian og Linux er noe for en som kaller seg GamingEnthusiast og ikke vet hvordan man formaterer en pc. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Tror ikke Debian og Linux er noe for en som kaller seg GamingEnthusiast og ikke vet hvordan man formaterer en pc. Er ikke veldig vanskelig å laste ned installeren å trykke next next next. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Er ikke veldig vanskelig å laste ned installeren å trykke next next next. Nei, det har jeg ikke sagt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå