Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :)

Jeg lurer på om denne pcen kjører Counter Strike: Global Offensive med high settings 1920 x 1080 med 100 fps eller mer? (Er på budsjett og trenger ny pc fort)

http://www.komplett.no/komplett-entry-gamer/10824

Takk for svar :)

Etter å ha googlet litt og basert på anbefalte spesifikasjoner kan jeg med sikkerhet si at den vil ligge stabilt over 100 fps. :)

Sjekk ut denne. Stas å bygge selv.

Lenke til kommentar

Takk for raske svar :) Jeg er 13 år og har aldri bygget pc selv, er det vanskelig? Greier jeg det?

Og vennene mine kjøpte pc for rundt 8-9 tusen og de har 300 fps på csgo, kimmer denne også til å ha det?

Nei, det er ikke vanskelig. Det er som å bygge lego, og du må få alle brikkene til å passe, og du må få alt sammen. Det som kan være litt vrient er å koble kabler fra PSU opp til HK, men det finnes gode manualer for dette. Komplett.no er fint. Der er det alltid service, rask frakt, men prisene er ikke alltid de beste.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke vanskelig. Det er som å bygge lego, og du må få alle brikkene til å passe, og du må få alt sammen. Det som kan være litt vrient er å koble kabler fra PSU opp til HK, men det finnes gode manualer for dette. Komplett.no er fint. Der er det alltid service, rask frakt, men prisene er ikke alltid de beste.

Ok, men vil helst kjøpe ferdig siden det er min første gaming pc, men angående den komplett entry gamer , tror du den klarer csgo på 200-300 fps på high settings?
Lenke til kommentar

Ja, det burde den klare ;) Det er jo morsomt å bygge selv, og da får du noe å skryte av også ;) Dessuten så må du begynne en gang. Finnes også mange gode filmer til hvordan du bygger maskinen. Eneste ulempen med å bygge selv er at du ikke får garanti.

Ok, takk for hjelpen, skal se hva det blir. Må overtale mamma først..

Lenke til kommentar

Det er en 60 hz skjerm så du trenger ikke klare mer enn 60 fps med vsync på :)

Forøvrig er GO veldig lettdrevet. Min PC spytter ut 120 fps uten særlig mye stress.

Ok :) Skal også spille spill som World of warcraft, league of legends, battlefield 3, assassins creed, og alt av cs, kommer pcen til å greie det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...