Melloweitsj Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har brukt dette 3D-kortet nå i over et halvt år og det har funket bra... I begynnelsen. I en god stund nå har PC'en min kræsjet regelemessig, og når jeg kommer tilbake til Windows står det: "Maskinen kræsja, problemet er mest sannsynlig Radeon 9500" Dette kan hende når som helst. Om jeg er ute i Windows, spiller CS, eller andre spill. Det er forskjellige ting som hender også. Maskinen låser seg, og det kommer en pipelyd. Musa blir låst i en firkantet boks oppe i venstre hjøren, og om jeg trykker da, så låser PC'en seg. I spill så slår bare skjermen seg av, som om den går i hvilemodus og jeg får den ikke på igjen, bare om jeg restarter. Jeg har prøvd ulike drivere, alt fra Catalyst 3.4, 3.5 og 3.6. Ingenting har fungert. Noen som har hatt samme problem eller vet hva problemet kan være ? Specs: Hovedkort: P4 Asus G8Deluxe CPU: P4 2,4GhZ 533MhZ Boxed Ram: 512 Mb Lydkort: Sounblaster Live! Digital 5.1 Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Antar at det er E7205 chipset du har. Kan lese endel på dette forumet http://hardwareanalysis.com/content/topic/4804/?o=0 Håper det kan være til litt hjelp :-) Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg fikk ihvertfall konstantert at dette er et problem Men ellers hjalp det ikke mye. Ingen ser ut til å ha klart å finne en løsning på problemet. Noen andre som har peiling ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå