Duffy85 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 En venn av meg har akkurat fått ADSL fra Tidas. Kobla opp alt sammen sånn det skulle være. Har 2 maskiner som skal være online. En med XP og en med 2000. På maskina med XP kom jeg inn på internett med en gang. Men på den med 2000 får han ikke kobla til. Når jeg går i DOS og skriver "ipconfig /renew" så skjer det ingen ting! Virker som den ikke får kontakt med DHCP serveren... Onkelen hans hadde vært borti samme problemet og hadde fått en URL til en side der det sto hvordan jeg skulle få fiksa det. Er det noen som har URLen til den sia, eller veit om en måte å få fikset det på?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 så du for ikke noen ip i det hele tatt du da? for dere kontakt med hverandre da? har du prøvd å satt automatisk ip? dette er vel det eneste jeg kan komme på i farta om hva det kan være. du får vel ikke pinget heller du da, hverken til nett eller til den andre maskina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå