Velosiraptor7 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg må ligge med tannskinne om nettene. Men så smaker tannskinna vaskemiddel. Er det farlig? Tilogmed når jeg svelger så raper jeg opp vaskemiddelsmak. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Haha.. Du er faen meg noe for deg selv... 3 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg får nesten aldri saklige svar. Jeg tuller ikke, og troller ikke. Tannskinna smaker vaskemiddel. Jeg forstår ikke hvorfor dere driver å setter dere opp mot meg. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det var ikke meningen å fornærme deg, men du må innrømme at du har en god del "rare" spørsmål. For å svare på spørsmålet ditt: Har du nylig vasket den med såpe? Hvis ikke, er det ikke noe farlig.. Vask den i sprit, så blir det sikkert bra. 1 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har ikke vasket den med såpe, og jeg har pusset den i varmt vann og tannkrem. Men det smaker likevel vaskepulver. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Æsj. Nå kom jeg til å tenke på den jævlige smaken selv. Brukte skinne for 23-24 år siden, og den gang smakte de også et hint av såpe. Såpe og metallsmak. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Æsj. Nå kom jeg til å tenke på den jævlige smaken selv. Brukte skinne for 23-24 år siden, og den gang smakte de også et hint av såpe. Såpe og metallsmak. Brukte det selv back in the days, men jeg hadde ikke lignende opplevelse. Dere lyver Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg lyver ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå