Niklasp Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det har skjedd mye siden Sony og Microsoft lanserte sine første konsollerSe hvordan kontrollerene har endret seg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Og slik skulle egentlig DS3 se ut: 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Mye? De har knapt forandret seg.. 3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hehe, nei som Zpeed sier, de har jo knapt forandret seg. Se heller på Nintendo, så snakker vi. Men kule de gif'ene i artikkelen uansett da. Endret 6. desember 2013 av Nevnarion 9 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 De mest revolusjonerende kontrollene må vel være PS1- og Wii-kontrolleren 1 Lenke til kommentar
adrian502 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ps4 og wii u game paden er klart mine favoritter <3 første gang jeg tok i ps4 kontrollen ble jeg frelst! 1 Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Burde laget en for nintendo også. Der er jo forandringen helt vill Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Er jo ikke noen vits å forandre radikalt noe som funger, men snarere bygge videre på det og forbedre. Dual Shock 4 ser jo ut som en kryssning av Xbox Controller S og Dual Shock 3. Ikke at det er en negativ ting, nei langt i fra. Nå har jeg ikke prøvd den, men DS4 ser uendelig mye bedre å holde i enn DS3. 1 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er jo ikke noen vits å forandre radikalt noe som funger, men snarere bygge videre på det og forbedre. Dual Shock 4 ser jo ut som en kryssning av Xbox Controller S og Dual Shock 3. Ikke at det er en negativ ting, nei langt i fra. Nå har jeg ikke prøvd den, men DS4 ser uendelig mye bedre å holde i enn DS3. DS4 er himmelsk! Jeg kan ikke si det nok. Endelig trenger jeg ikke være misunnelig på xbox-spillere. Skjønner ikke at sony ikke endret noe på DS3. Virker som om de mente at dualshock-kontrolleren var perfekt, ergonomisk korrekt.... 1 Lenke til kommentar
Konny Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Dere har glemt/tatt feil DS3 (kontrollen til PS3). Den ligner mye på DS2 (nr 3 fra venstre i illustrasjonen deres), men med en PS-knapp under start/select. De to grå i bildet hører begge til PS1 - ble lansert uten L3/R3, før den første Dual Shock kom. 1 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 den første xbox' kotrollen tålte jo alt Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Aldri likte Play Station kontroller,uergonomisk ved lengre spille økter,her er X-box mye bedre. Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Savner den første Xbox kontrollern, satt perfekt i handen 1 Lenke til kommentar
HerOptimus Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Savner den første Xbox kontrollern, satt perfekt i handen Er helt ening det er den beste kontrollen til nå. mangen som ikke forstod hvoran du skulle holde kontolleren att du faktisk ikke skulle bruke pekefingeren på triggerene bak. 1 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Husker jeg kjøpte en Dual Analog-kontroller til PS1 sammen med Gran Turismo. Tror ikke den er med på animasjonen. Den hadde lignende stikker som DS4, med fordypning i midten. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Generelt må jeg si at xbox kontrollerne har vært fullstendig overlegne alle alternativer. Dual shock kontrollerne føles ikke som de er laget for menneskehender(før nr 4 som er OK, men ikke bra) Nintendo har vært hit and miss hele veien men får høy gadgetfaktor.(dermed liker jeg det ) Savner den første og andre xbox kontrolleren mest men jeg har store hender så min mening er litt utenom det vanlige(dermed er alle playstation alternativer ubrukelige ) 1 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dere har glemt/tatt feil DS3 (kontrollen til PS3). Den ligner mye på DS2 (nr 3 fra venstre i illustrasjonen deres), men med en PS-knapp under start/select. De to grå i bildet hører begge til PS1 - ble lansert uten L3/R3, før den første Dual Shock kom. Jepp, de har forvekslet PS2- med PS1-kontrolleren (med stick'er) og PS3- med PS2- kontrolleren (med analog/digital knapp) Lenke til kommentar
dracula Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Både Sony og MS har bare tatt ideer og visjoner som tilhørte andre og videreutviklet de. Derfor er det egentlig ikks så interssant å se utviklingen av disse selskapenes kontrollere, du ser jo for det meste bare andres ideer i en annen bekledning. Begge bruker for eksempel fortsatt SNES oppsettet for de fire action knappene til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg