ErikAuranaune Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er noen merkelige ting som plutselig skjer med min pc. Plutselig så kommer det ikonet som kommer opp når du presser inn mouse wheel, også begynner den og zoome inn og ut når jeg scroller, også drar den til sidene når jeg rører musen. Også f.eks når jeg er i en nettleser(IE, Chrome, Firefox, Opera etc..), og trykker på en fane, så lukkes den. Også hvis jeg prøver å åpne igjen og flytte fanen til siden osv, blir den lukket.. Også, hvis jeg prøver å flytte mapper på skrivebordet osv, så blir det akuratt som at jeg slipper mappen imens jeg drar den. Også må jeg trykke sånn 6-7-8 ganger før mappen blir markert. Disse tingene har foregått i flere månder. Har reinstallert Windows sikkert 3-4 ganger. Noen som har i heletatt peiling på hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Høres ut som det er noe feil med musa de.. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Prøv med en annen mus. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nja, dette er nok en fil med din mus tenker jeg. Etter alle disse feilene som er relatert til en mus så kan jeg ikke tenke meg noe annet, men det er jo mulig at akkurat du har ett spessielt problem Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Skjedde noe likt bare med tastaturet mitt.Restarta pcen også fungerte det fint igjen. Prøv restart. Endret 8. desember 2013 av fishstick Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Skjedde noe likt bare med tastaturet mitt.Restarta pcen også fungerte det fint igjen. Prøv restart. Har gjort mange ganger, har også re-installert Windows et par ganger.. Problemet er at dette skjer ikke hele tiden, men det kan skje bare plutselig, noen ganger flere dager på rad, og noen ganger 1 gang i månden... Lenke til kommentar
liealot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Høres ut som det er problemer med musa ja. Prøv med en annen mus? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja, mulig det er musen dette. I og med at det også kun skjer noen genger. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har gjort mange ganger, har også re-installert Windows et par ganger.. Så du har re-installert Windows hele to ganger, men ikke prøvd med en annen mus..? Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Så du har re-installert Windows hele to ganger, men ikke prøvd med en annen mus..? Er ikke eneste grunnen til reinstallasjon vettu.. Kjekkt å renske pcen for dritt når det blir for mye. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er ikke eneste grunnen til reinstallasjon vettu.. Kjekkt å renske pcen for dritt når det blir for mye. Har du prøvd med en annen mus da? Som flesteparten i denne tråden anbefaler deg å gjøre. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Har du prøvd med en annen mus da? Som flesteparten i denne tråden anbefaler deg å gjøre. Nei, men skal bestille meg en ny en fra nettet imorgen når lønna kommer Endret 11. desember 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ok! Er nesten sikker på at det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå