Lehangolt Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva skjer med kroppen hvis man ikke spiser el drikker frem til mandag? Skal ha løping på mandag også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har att dager hvor jeg knapt har spist. Er ikke særlig bra for kroppen, men det skjer ikke noe galt med deg. Dog burde du ikke løpe på tom mage. Hvorfor vil du egentlig faste gjennom helgen? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Skjer vel ikke så mye uten at man blir sulten og litt slapp. Så lenge man får i seg væske er det ingen fare egentlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Du blir slapp, demotivert, gretten og vil trolig få vondt i hodet og magen. Om du ikke får i deg væske så kan du bli dehydrert og få alvorlige konsekvenser. Trolig ikke over to dager, men jeg vil ikke satset på det. Dehydrering er dessuten veldig vanskelig å motstå om du har tilgang til vann og er en frisk og oppegående person. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvis du skal drive med mye fysisk aktivitet på mandagen høres det ut som en dårlig idé å faste 2 dager først. Hva er poenget med det egentlig? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 To dager uten mat er ingen problem, to dager uten veske burde også gå fint dersom du lever en vanlig, mer eller mindre slapp livstil. Dog vil du nok ikke få noe utmerket ressultat på løpingen. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Man kan gå i opptil to måneder uten mat, så lenge man får godt med vann. De to første dagene uten mat vil være helt forjævlige, men etter det forsvinner sultfølelsen og mange får det de beskriver som en lykkefølelse. Hvorvidt sultfølelsen forsvinner forutsetter at du ikke spiser noe som helst. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ville ikke anbefalt det med tanke på løpinga på mandag. Du bør hvertfall få i deg et godt måltid noen timer før du skal ut og løpe, ellers vil jeg gjette på at du ikke kommer langt før du begynner å kjenne deg utslitt. Kroppen må ta energi fra et sted, og det er betydelig tregere å ta den fra fettreservene i forhold til fra mat som fortsatt forbrennes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Men om det er godt for kroppen er en annen sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå