Gå til innhold

Forespørsel om elektronisk grafikk

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne tråden, men jeg er da ute etter en person som kan fikse et design til meg, helst gratis, men tar du ikke for mye betalt kan jeg gå med på det også.

Det jeg ønsker et design til er da min Twitch-kanal og min Facebook-side.

Mitt ingame navn og navn på både facebook-siden og twitch-kanalen er da "GalacticBaguette". Jeg ønsker at designet skal ha temaet galakse og gjerne i en mørk farge (Mørke blå, eller mørke rød med svart). Jeg er ikke så veldig kresen, så bare link det dere har fått til og jeg kan svare dere :)

En annen ting jeg trenger hjelp med når jeg har fikset designet er tekst. Jeg ønsker å bruke små bilder under Twitch-streamen med tekst på der det f.eks: "Facebook" eller "FAQ" og som da har tekst i boksen under seg.

Uansett, la fantasien flyte rundt med ordet galakse. Her er forresten bildet jeg bruker som profilbilde, men synes det kanskje blir litt for mye rødt i, pluss så ønsker jeg ikke hodet mitt på det heller :p

Om det skulle vise seg å være helt feil plass av meg å poste noe slikt så vil jeg på forhånd beklage til Mods/Admins.

Og på forhånd takk til de som muligens tar seg tid til å fikse noe slikt til meg. Dere skal få en belønning av noe slag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...