Niklasp Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Teknoblogger sier han må scanne fingeren på nytt hver måned.–Apples Touch ID blir dårligere over tid Lenke til kommentar
blucoll Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 må si meg uenig i det utsagnet selv har jeg ikke hat problemer med touch id på min iphone 5s Mvh Blucoll Lenke til kommentar
Populært innlegg mandela Skrevet 6. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. desember 2013 må si meg uenig i det utsagnet selv har jeg ikke hat problemer med touch id på min iphone 5s Mvh Blucoll Hoppet du glatt over avsnittet med tittelen "Påvirker ikke alle"? 11 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hoppet du glatt over avsnittet med tittelen "Påvirker ikke alle"? Hoppet du glatt over avsnittet hvor det oppfordres til å dele egne erfaringer? 6 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hoppet du glatt over avsnittet hvor det oppfordres til å dele egne erfaringer? Hoppet du glatt over "må si meg uenig i det utsagnet"? Seriøst, hvordan skal man være uenig med utsagnet når noen har problemet og andre ikke? Endret 6. desember 2013 av mandela 2 Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hoppet du glatt over avsnittet med tittelen "Påvirker ikke alle"? Hoppet du glatt over avsnittet hvor det oppfordres til å dele egne erfaringer? Skal man være pedantisk her, så sier du rett og slett at problemet ikke eksiterer. Du sier ikke at det ikke påvirker deg, men at det ingen har problemet ved å "være uenig med utsagnet". Du deler ikke din egen erfaring, men avviser alle andres erfaring. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har heller ikke opplevd problemer med fingeravtrykkscanneren, men jeg har ikke hatt den i en måned ennå heller. 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Føler litt det samme som drang her, etter en "reboot" funket den ypperlig, nå er det kun 1 fing som er god (høyre tommel) fordi ejg bruker mest den, så usikker hvordan det funker, men er det kodingen så kommer det en oppdatering vil jeg tro! Lenke til kommentar
-Stoffer- Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har det problemet, må gjerne skanne fingern 4-5 ganger nå før den går igjennom, og noen ganger må jeg taste kode. Hjelper dog å lese inn fingerne på nytt, men blir irriterende i lengden.. Lenke til kommentar
Choppercon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har hatt iphone 5s siden 10.oktober og merker at den av og til ikke reagerer i det hele tatt. Men den leser fingeren helt fint da den fungerer, vil legge til at dette er snakk om 1 hver 50 ende gang, Lenke til kommentar
The.re.sa Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har hatt min iphone 5s siden 2 November. Har hatt null problemer med touch id. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg har heller ikke opplevd problemer med fingeravtrykkscanneren, men jeg har ikke hatt den i en måned ennå heller. Rettelse. Nå begynner det å skje noe rart. I går begynte jeg å få "try again" når jeg prøvde å låse opp telefonen. Det er tydelig at passcoden blir fyllt inn i feltet, men likevel blir det ikke godkjent. Dette skjer på alle fingrene som før har fungert helt fint. Etter noen mislykkede forsøk må jeg taste inn passcode manuelt. Dette skjer ikke hver gang, ofte nok til at det begynner å irritere. Håper iOS7.1 fikser dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg