AllFather Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Faen, kunne ikke Remy ha scoret så jeg fikk FL poeng Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 United bør vinne CL i år, ellers blir det kun EL neste år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Får jo stå helt jævla alene. Klyser overalt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Blir ikke 5-1 idag. Vi skal jo "gjøre det vanskelig" for newcastle. 0-1. Hørte det her først. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Jizzer her jeg ligger i sykesengen. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Sykesengen, sofaen til mor? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Hva skal man gjøre nå da? sette inn snipes og young? LOL. Fy flate så dårlig lag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Redning på strek med armen, også scorer de med pikken som skulle vært utvist. GG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Zaha! Hva er det jeg ser? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Redning på strek med armen, også scorer de med pikken som skulle vært utvist. GG! Er vel ikke så lenge siden Rooney gjorde omtrent det samme borte i Cardiff? Karma? 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Zaha! Hva er det jeg ser? Han er vel desperat nå. Men det er absolutt det eneste byttet jeg ønsker å se akkurat nå, så skal ikke klage. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Er jo faen ikke mulig. Klarer jo ikke å beholde den jævla ballen engang! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Æsj, Zaha. Hadde håpt på Welbeck. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Æsj, Zaha. Hadde håpt på Welbeck. looool Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Sykesengen, sofaen til mor? Næh, Ullevål. Avsluttet en fet langhelg med innleggelse og operasjon. Andre kamp på rad jeg ikke får sett, kjipt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Zaha! Hva er det jeg ser? Blir jo interessant å endelig se han spille. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hadde håpt de satte i RvP snart. Edit: Inn. Edit 2: Ser han er under oppvarming!!!! Endret 7. desember 2013 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Hold ut nå da, Newcastle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå