Stonemeister Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Hva prøver du å få fram? At Moyes ikke så glad ut eller at han ikke hadde tatt opp hånda ennå? Oh, cheer up. Bra bilde. De som ikke trekker på smilebåndet når de ser trynet til Pardew trenger litt dagslys. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hva prøver du å få fram? At Moyes ikke så glad ut eller at han ikke hadde tatt opp hånda ennå? Noen ganger minner du om en parodi. Endret 7. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Oh, cheer up. Bra bilde. De som ikke trekker på smilebåndet når de ser trynet til Pardew trenger litt dagslys. Synes ikke at Pardew har et spesielt "morsomt" trynet. Det er ganske normalt. imo. Blir mørkt ganske tidlig her, men slo på lampa og holdt den helt tett inntil trynet. Det ble bare verre da. Brannsår er noe skit. Noen ganger minner du om en parodi. Folk liker parodier. Gleden er på min side Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Folk liker de gode parodiene og misliker de dårlige. Hva synes du om fjeset til Jones, da? Ikke hans beste, men fremdeles ganske bra. Endret 7. desember 2013 av Sexy Mann29 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Danielzu laget et smilefjes etter setningen sin, så jeg antar at han var fornøyd Endret 7. desember 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg lo, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Uten at jeg skal tenke så mye over det så tar jeg det som at du synes det var en god parodi Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2013 Trynet på Moyes. Utrolig at Arfa ikke får gult for det der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå