Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Da burde det vel ikke blåses på sikkert 80% av alle handssituasjoner.

Nei, den skal ikke henge der litt utenfor ved kroppen. Spesielt ikke der hvor han sto og det burde han vite bedre. Er det kanskje rart at mange har hendene bak ryggen i slike situasjoner tror du?

Jeg syns ikke man skal være tvunget til å stå med hendene bak på ryggen fordi man er redd for å lage straffe. Greier rett og slett ikke se hva galt han gjør der. Det er tydelig at han prøver å ta den med brystkassa.

 

Viljehands er selvfølgelig noe helt annet, og egentlig det eneste jeg syns det skal dømmes for.

Lenke til kommentar

 

Pøh. Det har dere fått nok av gjennom historien. Greit nok at noen endelig får noen tvilsomme situasjoner til sin fordel i en kamp mot United.

Er det slike situasjoner som skjedde for 10 år siden du legger vekt på? Jeg har sett mange tvilsomme situasjoner fra flere topplag, men som blir glemt innen et par uker.

 

Husker fortsatt veldig godt filminga til Cazorla forrige sesong, men den ble fort glemt etter noen uker.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke man skal være tvunget til å stå med hendene bak på ryggen fordi man er redd for å lage straffe. Greier rett og slett ikke se hva galt han gjør der. Det er tydelig at han prøver å ta den med brystkassa.

 

Viljehands er selvfølgelig noe helt annet, og egentlig det eneste jeg syns det skal dømmes for.

Viljehands skjer veldig sjeldent, men det dømmes for hands, vilje eller ikke.

Hånda hans var heller ikke helt inntil kroppen og det var en klar hands uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om det kun skal blåses for viljehands er det jo kun for forsvarere å lage seg så store som overhodet mulig ved bruk av armer før skuddet kommer. Så om det tilfeldigvis skulle treffe hånda så er det jo ikke med vilje, for det var ball som oppsøkte hånd.

 

Selvfølgelig er det straffe. Det hindrer et KLART mål med en kroppsdel man ikke har lov til å bruke. Ballen er på streken på vei inn i kassa. Om folk ikke syns det er straffe så vet virkelig ikke jeg.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke man skal være tvunget til å stå med hendene bak på ryggen fordi man er redd for å lage straffe. Greier rett og slett ikke se hva galt han gjør der. Det er tydelig at han prøver å ta den med brystkassa.

 

Viljehands er selvfølgelig noe helt annet, og egentlig det eneste jeg syns det skal dømmes for.

 

Står du på streken for å stoppe baller fra å gå inn, så er det ansvarlig for hvor du har armene dine...

Lenke til kommentar

 

10 år? Trenger da ikke gå så langt til bake; man finner uttallige eksempler hver bidige sesong.

 

Lol sikter du til diven mot West Brom i fjor? Cazorla har ihvertfall gitt seg, i motsetning til visse andre United spillere som filmer hver mulighet de får.

Hva er poenget ditt? Cazorla fikk det han prøvde på. Mens dere kommer med dette pisset om og om igjen samtidig som vi selv ser ned på den ene spilleren som har gjort dette om og om igjen.

 

Men kan du ikke nevne alle spillerne som diver hver eneste gang de har en mulighet? Chicha gjorde det en gang nå og hadde en sjanse til å gjøre det enda en gang litt senere, men da holdt han seg på bena.

Jeg kommer bare på et navn, jeg. Men du kan vel gjerne nevne flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...