Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men du glemmer at United skulle ha hatt straffe og at Newcastle skulle ha spilt med 9 mann. Fantastisk.

Enig at det United burde ha straffe, men den der 9mann må du gå nærnere på.

Lenke til kommentar

Enig at det United burde ha straffe, men den der 9mann må du gå nærnere på.

F.eks. Tiote som ser på Hernandez før han deretter planter albuen i halsen/annsiktet.

 

Men det er aldri rødt kort til Anita for handsen, so det burde kanskje vært 10 ;)

Endret av Tafsen
Lenke til kommentar

Er ikke at vi ikke får straffe som gjør at vi taper denne kampen.

 

Vi taper kampen fordi vi nok en gang er helt borte på midten - hvor er møtende løp når forsvaret vinner ballen? Hvor er dynamikken? Hvem vil HA ballen? Du ser det gang på gang på gang, og har sett det helt siden i sommer - vi mangler kontroll på midten - både med og uten Carrick. Det løpes ikke nok, og det løpes ikke rett.

 

Og dette gjør at når Evra blir grust i duell på kanten, så er det ingen på midten som følger Cabaye (De starter 2 meter fra hverandre), og dermed mål.

 

Trøbbelet starter sentralt på midten. Der har vi hatt problemer i mange år, men i år så er vi helt avkledd.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett noen kjedeligere fotball som vi ble vitne til etter målet til klysen Cabaye. Det var helt ræva og jeg håper inderlig ikke at det fortsetter slik. Desember skulle liksom være en lett måned for oss.

 

Håper også vi får noen tvilsomme situasjoner til vår fordel i en kamp snart bare for å sammenligne reaksjonene med reaksjonene i dag. "bestikking, som vanlig på OT, får alltid dommerhjelp" etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Men du glemmer at United skulle ha hatt straffe og at Newcastle skulle ha spilt med 9 mann. Fantastisk.

Straffe og straffe. Hvor skal han egentlig gjøre av armen? Er vel helt naturlig å la den henge ned ved siden av kroppen.

Lenke til kommentar

Kan jeg bare spørre hvor de som syntes vi hadde DEN midtbanen er nå? Midtbanen er jo så ufattelig dårlig at jeg blir kvalm når jeg ser på. Ikke overraskende at vi taper. David Moyes har null visjoner, og passer ikke inn i en klubb som må føre kamper. Få han ut.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

 

Håper også vi får noen tvilsomme situasjoner til vår fordel i en kamp snart bare for å sammenligne reaksjonene med reaksjonene i dag. "bestikking, som vanlig på OT, får alltid dommerhjelp" etc.

 

Pøh. Det har dere fått nok av gjennom historien. Greit nok at noen endelig får noen tvilsomme situasjoner til sin fordel i en kamp mot United.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Straffe og straffe. Hvor skal han egentlig gjøre av armen? Er vel helt naturlig å la den henge ned ved siden av kroppen.

Da burde det vel ikke blåses på sikkert 80% av alle handssituasjoner.

Nei, den skal ikke henge der litt utenfor ved kroppen. Spesielt ikke der hvor han sto og det burde han vite bedre. Er det kanskje rart at mange har hendene bak ryggen i slike situasjoner tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...