Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Flott start på dagen! Klokka er 15:40. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Digg! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Klokka er 15:40. Det er lørdag. Lørdager starter ikke før etter 13:45. I blant så sent som 16:00. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Morsomt å vinne over Man Utd, selv med klumpen Moyes som Ma Utd-manager. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Hvor er "in moyes we trust"-folket nå? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 noen må ringe amk, jeg har sprengt førti blodkar i hodet. newcastle har slått man. utd. 3 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Helt utrolig at ingen av dommerne klarer å se situasjonen der Anita leker keeper på streken. Vanvittig. Rødt kort og straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 The choosen one Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 "Enkel desember-måned" my ass. Vi kan spille mot Sunderland og vi kommer til å slite. Det er så jævla trist fotball vi spiller og etter at newcastle tar ledelsen så går de i ultra-defensiv stil, men likevel klarer vi ikke å beholde ballen. Hundrevis av feilpasninger og ikke en jævla ordentlig målsjanse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Hvor er "in moyes we trust"-folket nå? her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Helt utrolig at ingen av dommerne klarer å se situasjonen der Anita leker keeper på streken. Vanvittig. Rødt kort og straffe. Ja, for den var lett å se liksom. Så du at det var hands og straffe før eller etter reprise #4? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Drittdommere. Burde ha vært straffe. Rødt kort til han fyren som tok jobben til Krul og Tiote som tror det er UFC. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Hvor er "in moyes we trust"-folket nå? Jeg er enda der.. Kanskje jeg er litt dum som ikke har skjønt at moyes er feil mann til å lede united. Men jeg har enda troen på han og jeg ønsker å gi han enda mer tid. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, for den var lett å se liksom. Så du at det var hands og straffe før eller etter reprise #4? Trengte bare reprise på sidekameraet. Der hvor linjedommeren liksom skal stå å gjøre jobben sin. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, for den var lett å se liksom. Så du at det var hands og straffe før eller etter reprise #4? Med en gang. Når ballen går i innsiden og stolpen, på vei mot mål og plutselig på mirakuløst vis går ut igjen så vet man at det er noe muffins. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Fult fortjent seier! Ett par gule kort til United ble oversett(som forventet på OT), ellers godkjent kamp av dommeren. Newcastle imponerer for tiden! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Kan ikke huske sist jeg så en så lite motivert midtbane. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Fult fortjent seier! Ett par gule kort til United ble oversett(som forventet på OT), ellers godkjent kamp av dommeren. Newcastle imponerer for tiden! Tapte ikke de for Swansea forrige kamp? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Når det liksom ikke kunne bli mer komisk så blir det det. Hva Moyes har gjort vet jeg ikke, men under 4 måneder har det tatt å kjøre en av verdens største klubber i grøfta. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Fult fortjent seier! Ett par gule kort til United ble oversett(som forventet på OT), ellers godkjent kamp av dommeren. Newcastle imponerer for tiden! Når vi snakker om gule kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå