Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Julegave til kjæresten (Gutt 18)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har nylig fått meg kjæreste (Vi har vært ilag siden starten av september).

Jeg vil nok si at han er en "normal" tenåringsgutt, med interesse for TV/data spill og liker både å lese bøker og musikk. Ergo, er vi ganske lik, bortsett fra at jeg ikke er en typisk "gamer". Har ikke pail på spill ol.

Men "out of topic".

Jeg trenger hjelp til en kjærestejulegave! Jeg tenker ikke på noe sånt fra et kondomeri (kanskje jeg finner "kyssedrops" eller noe, eller videospill... Men er det noen som har idé til julegave som kan være litt kreativ og som gutter på 18 års alderen blir glad for?

Dere gutter der ute. Hva vil/ville dere ønsket dere hos en fersk kjæreste i denne alderen?

Jeg tenker vel at gaven skal ligge på rundt 100-300 kr. Kanskje mer om nødvendig, men jeg er en fattig student, og jeg tror derfor han ikke forventer store, dyre gaver.

Han er en veldig jordnær og ordentlig gutt. Verken røyker eller snuser.

Jeg trenger bare ideer, hva som helst. Hva har dere gitt/skal gi til den ferske kjæresten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte parfymen "chanel allure sport" til min kjære (kjøpte i tillegg ganske mye mer, men vi har vært sammen en stund da). Dette er en parfyme som "skiller seg ut i mengden" på en veldig positiv måte. Den spiller på veldig mange noter i forhold til typiske andre parfymer (f.eks ralph lauren) og det er en parfyme som viser at du har klasse. Men nå er min i 20-åra igjen, så kan hende kjæresten din er litt for ung for denne enda, men jeg synes du skal dra på et parfymeri og teste den ut. Den kosta 560 kroner, men det er verdt det.

Om du synes det blir litt for mye, så kan du alltids kjøpe kanskje en genser til han eller et skjerf og noen hansker og kanskje en deo :) Du finner en del fine sånne "pakker" med deo og ansiktskrem f.eks på apotek eller kicks o.l :)

Spill, smykke, film, klær, opplevelser, noe relatert til hobby eller interesser' fotogave med bilde av dere (sjekk f.eks nfoto).

Åå, fint nytt bilde du har :) (beklager avsporing)

Lenke til kommentar

Drittkjedelig og få noe så upersonlig som gavekort osv (min tanke iaf), fra dama, det viser bare at du har lite peil på hva han egnentlig vil ha og tar den lette veien ut.

Ganske radmagert budsjett, så jeg hadde heller laget noe personlig. De fleste av oss gutter som liker vel og bli bevist at vi er verdsatt, kjøp et jålete kort, skriv noe kjempefint og personlig, legg ved ett personlig klippekort av typen hvor drøyt du vil alt fra "se den filmen du vil uten diskusjon" til "massasje" osv. Og sleng ved ei fin T-skjorte som både du og han liker.

Lenke til kommentar

Åå, fint nytt bilde du har :) (beklager avsporing)

Tusen takk :D

Selv har jeg aldri kjøpt gavekort til noen, ikke vin heller. Liker å kjøpe gaver som viser at jeg kjenner noen og deres interesser, at jeg har fulgt med på hva de liker. På en date hadde jeg f.eks med pærebrus fra oskar sylte til typen.

Kan ikke skrive her hva han får, men jeg er veldig fornøyd. Kan ikke spoile ham på forumet. :)

Jeg synes sånne fotogaver er koselige, litt romantisk om det er bilde av begge. Kanskje litt gørr for en på 18. Du sa jo at han liker å spille da, så du kan sjekke ut spillbutikker. Jeg liker også å kjøpe gsver som symboliserer noe internt. Fikk et år en liten blå tuba, som den i how I met your mother. Det var artig. Liker litt nerdete ting jeg. Hva er favorittspillet hans? Er mye merchandise fra spill også. Du kan jo kjøpe flere småting.

Tenker bare: massasjeolje? Kan gi ha massasje i gsve. Boksershorts. Litt klisje kanskje. Har kjøpt mange nerdegaver hittil til min, men han liker slikt. Ga ham musematte med bilder av oss fra nfoto også. Det til venstre er en kortholder.

post-124940-0-49759700-1386373474_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Gavekort pluss noe personlig. Jeg tror ikke at menn er som kvinner. Kvinner vil ha noe personlig med følelser i osv. Kvinner tror at mennene liker det og at de bryr seg også. Sannheten er vell egentlig at vi ikke bryr oss. Jeg bryr meg i hvert fall ikke, og for meg så er det bedre at jeg får noe jeg vil få bruk for enn noe personlig greier jeg vil kaste på dyngen etterpå. Så klart er det søtt osv, men ser likevel ikke helt hva jeg skal bruke dingsen til..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gavekort pluss noe personlig. Jeg tror ikke at menn er som kvinner. Kvinner vil ha noe personlig med følelser i osv. Kvinner tror at mennene liker det og at de bryr seg også. Sannheten er vell egentlig at vi ikke bryr oss. Jeg bryr meg i hvert fall ikke, og for meg så er det bedre at jeg får noe jeg vil få bruk for enn noe personlig greier jeg vil kaste på dyngen etterpå. Så klart er det søtt osv, men ser likevel ikke helt hva jeg skal bruke dingsen til..

Hvorfor må det være noe du må "kaste på dyngen" bare fordi det er personlig? Min kjæreste ønsker seg i alle fall ikke noe gavekort til jul. Penger har han selv. Da tror jeg han hadde følt at jeg ikke brydde meg så mye.

Lenke til kommentar

Man kjenner kjæresten sin godt nok til å vite om han vil ha noe søtt og romantisk. Går også an å kjøpe gver som består av flere deler, hvor ened elen er litt romantisk. Trenger jo ikke å være så dyrt heller. Når en person liker å spille, så er det greit å kjøpe et spill, om man kan ta seg råd til det. Om vedkommende bor for seg selv, så kanskje han trenger noe til hjemmet. Finnes kule glass å kjøpe også. Et år kjøpte jeg et drikkespilp til ene broderen med shotglass og et annet år kjøpte jeg dingser for å mikse drinker. Det kommer litt an på om det skal være nyttig eller nerdete eller romantisk eller hva det nå enn skal være. Viktig å se på hva man vet om personen og hva de liker og hva man tenker å oppnå (romantisk etc etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...