Redaksjonen. Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Fem heldige lesere stikker av med flotte premier.Julekalender: Her er de første vinnerne av vår julekalender Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jaja... Håper jeg vinner noe neste gang! Gratulerer til de som vant! Lenke til kommentar
GHzmaster Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Neste trekning fredag den 13 fuck this shit Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gratulerer folkens! Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Huh, jeg vant faktisk noe i en av disse julekalenderne. Blir nok en del moro på meg til Jul ser jeg. Men jeg har et spørsmål her hvis noen leser det: Skal man ikke få noen form for informasjon om at man har vunnet? Jeg har ikke mottatt noe slikt og fant ut at jeg vant akkurat nå... Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det var en ren forglemmelse at vi ikke sendte ut epost sist fredag. Takk for at du minnet oss på det, og gratulerer med gevinsten :-) 1 Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Fikk den nå. Takker for gevinsten. Lenke til kommentar
Homer004 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tusen takk for at jeg ble trukket! Skal storkose meg med disse spillene med over 500kr verdi! Lenke til kommentar
krisi-stoffer Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Stas! Tusen takk Gamer.no! God jul til alle der ute Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Gratulerer til Kristoffer for luke 11, den beste premien hittil spør du meg! 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 grattis til alle de heldige vinnerne, får håpe på bedre lykke neste år vi andre Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 jaja da vant ikkje jeg i år heller det typisk meg Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Det er fire luker/vinnersjanser igjen, folkens :-) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Spørsmålet om antall anmeldte Wii U-spill. Dere sier fasit er 23? Hvordan kommer dere fram til det? Anmeldelsesseksjonen sier noe annet. Lurespørsmål? Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Husk at vi har anmeldt Wii U-spill i mer enn tolv måneder :-) Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det var en ren forglemmelse at vi ikke sendte ut epost sist fredag. Takk for at du minnet oss på det, og gratulerer med gevinsten :-) Hei, ser ut som jeg også har vunnet "Runar Olsen". Hvis det er meg så har jeg hvertfall ikke fått noen bekreftelse på e-post :/ Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kan vel spørre her da jeg ikke finner noe godt svar på det:Blir pakkene sendt ut fortløpende eller alle samlet?Undres da det snart er over en måned siden jeg vant og pakken briljerer med sitt fravær.Godt nytt år forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå