Hotel Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Trenger ny vifte til en eldre PC med socket 775. Hadde egentlig tenkt til å gå for Noctua NH-U9B, men ser at komplett har tilbud på Noctua NH-U12S, så det frister litt å spare 200kr. Det som får meg gjør meg litt usikker på å kjøpe NH-U12S er at den ikke støtter 775 rett fra esken, men at Noctua sender tilpasningsutstyr til 775 "free of charge" hvis det skulle være nødvendig. Hva bør jeg gå for og hvor stor forskjell er det egentlig på kjølerne? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg ser absolutt ingen grunn til å bruke penger på å oppgradere kjølingen til ett 775 chipset.. Du kan finne fine kjølere på dyngen til det.. Har selv fått en flott vannkjøler til 775 av en som skulle kaste sin utdaterte maskin... Endret 7. desember 2013 av Complexity Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Men denne kjøleren hadde han hatt om han kjøpte ny PC, så det er ikke bortkastet. LGA775-settet er gratis uansett. Noctua er veldig greie på det punktet, festeløsinger får du. U12S er bra. Ikke den som overklokker mest, men er stillegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå