wil Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 sitter her med MS outlook for Office XP, jeg har da 3 mail kontoer som jeg har lagt inn der dette går utmerket, og når jeg la inn den andre kontoen min så kom det opp noe greier som het mappeliste. vet ikke helt hvordan jeg skal få forklart det men, dere som har holdt på med outlook vet at i den mappelista så skal det være noe som heter kontakter, innboks osv. dette er det her også, men hver gang jeg starter outlook, så må jeg trykke på + tegnet for å få fram hele lista å dette må jeg gjøre på alle konotoene mine, noen som vet hvordan det går an å gjøre slik at jeg slipper å trykke på det + tegnet hver gang jer starter outlook? dette ble sikkert litt komplisert. håper noen skjønte det. Håper på mange svar. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Litt rart egenetlig, men jeg kjenner ikke Outlook XP. I min 2000 versjon åpnes Outlook slik jeg forlot den, dvs. er mappene åpnet når jeg avslutter Outlook, er de åpne også når jeg starter igjen. Ellers kan du jo lage snarveier til hver enkelt mappe og legge disse i Outlook feltet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 jada, kan det så klart, men jeg ville gjerne hatt det automatisk når jeg starter opp at jeg slappå trykke på det + tegnet hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå