TST Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Store leseropplevelser, reklamefritt og ett spill i måneden. Slik blir vår Ekstra-satsing.Nå gjør vi Gamer.no enda bedre Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 ahhh det var derfor jeg fikk beskjed om at jeg hadde fått en spillnøkkel når jeg gikk inn på julekalenderen, skjønte ingenting med engang 4 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Linken til Prøv en måned gratis funket ikke for meg. Jeg kom bare hit: http://www.gamer.no/artikler/na-gjor-vi-gamer-no-enda-bedre/bli-medlem og det står i fanen "siden eksisterer ikke". Ellers høres dette ut som et veldig godt tilbud, som jeg sannsynligvis kommer til å benytte meg av Endret 6. desember 2013 av Perrern Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Fikset lenkefeilen nå. Takk for at du sa fra! 3 Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Helt supert! Gjør meg ingenting å betale en liten slump hver måned, det fortjener dere! 3 Lenke til kommentar
Nether Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hmm. Det høres bra ut. Får kanskje bli medlem en dag jeg også. Er jo ganske ofte innom og leser. 3 Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hm..få ett spill...hvordan skal det virke? Via steam f.eks? Eller i posten? 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Hm..få ett spill...hvordan skal det virke? Via steam f.eks? Eller i posten? Alle medlemmer får en pop-up øverst til høyre på Gamer.no når månedens spill blir tilgjengelig. Du ber om nøkkelen dersom du vil ha den, den vises på profilen her på Gamer.no og den aktiveres i en butikk vi informerer om (Steam, Humble Bundle, GOG.com og lignende). 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvis du har ekstra medlemskap på Hardware.no, gjelder dette og for gamer.no, eller er de separate? (gitt hva som er inkluder i ekstra medlemskapet virker det mest sannsynlig som om de er separate) Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Hvis du har ekstra medlemskap på Hardware.no, gjelder dette og for gamer.no, eller er de separate? (gitt hva som er inkluder i ekstra medlemskapet virker det mest sannsynlig som om de er separate) Alle medlemmer av Tek Ekstra (tidligere kjent som Hardware Ekstra) får tilgang på alt Ekstra-innhold på samtlige nettsteder i nettverket vårt. Mer om dette her: http://www.gamer.no/ekstra/om/ 1 Lenke til kommentar
TEvang Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gir medlemskapet EKSTRA sjanse til å vinne i julekalenderen? 3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Testa ut det spillet som var gratis denne måneden og det var overraskende gøy faktisk Dette tilbudet gjorde dette enda mer aktuelt(selv om jeg allerede har betalt for et år) 2 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sånn! Da er jeg innmeldt! Takk for at Gamer.no fortsetter å utvikle seg på denne måten! Flott nettside og glad for å kunne betale for tjenesten! 2 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sånn! Da er jeg innmeldt! Takk for at Gamer.no fortsetter å utvikle seg på denne måten! Flott nettside og glad for å kunne betale for tjenesten! Tusen takk for det Og velkommen som Ekstra-medlem! 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 ahhh det var derfor jeg fikk beskjed om at jeg hadde fått en spillnøkkel når jeg gikk inn på julekalenderen, skjønte ingenting med engang Hvilket spill var det om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Haxcells. Litt som minesveiper, bare mer avansert. Var ganske gøy faktisk. Lenke til kommentar
Minecraftmann Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så bra. Nå får jeg enda mer for pengene. ps: liker effekten når vi trykker på nisselua på logoen til gamer.no Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Haxcells. Litt som minesveiper, bare mer avansert. Var ganske gøy faktisk. Heh, ok, tenkte det var den type spill de skulle gi bort.. Moro det da. ^^ Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det som er bra med Ekstra er at jeg får artikler som lærer meg noe. Slipper å kjøpe og abonnere på datamagasiner. Hardware Ekstra er verdt den lille summen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå