bluesbro Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Er det mulig å installere Debian Wheezy på Domeneshops webhosting Unixshell? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Foreslår at du spør de direkte. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du får nok ikke installert et eget OS, men jeg logget inn på en kamerat sin konto (han spurte om hjelp) og jeg mener jeg observerte at Domeneshop bruker Debian som OS. Men som sagt, spør dem. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du får nok ikke installert et eget OS, men jeg logget inn på en kamerat sin konto (han spurte om hjelp) og jeg mener jeg observerte at Domeneshop bruker Debian som OS. Men som sagt, spør dem. shell.domeneshop.no kjører i alle fall Debian Squeeze. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 shell.domeneshop.no kjører i alle fall Debian Squeeze. Tviler ikke. Da bør de oppgradere snart, for Debian Squeeze går snart ut av support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå