Arodem Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nå er alle man på dekk hos DICE for å løse spillets problemerLegger alt annet på is mens de fikser Battlefield 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg ryback Skrevet 6. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) De tok hintet. Endret 6. desember 2013 av ryback 12 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg er faktisk ganske glad for dette. Er tross alt midt i eksamenshelvete. Håper dog alt fungerer så fort jeg legger ned pennen neste fredag! Lenke til kommentar
silinox Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Greit at de prioriterer det å få fikset serverene! BTW til skribenten: Nå er alle "man" på dekk hos DICE for å løse spillets problemer. Så vidt jeg husker så skrives "man" med to n'er Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Greit at de prioriterer det å få fikset serverene! BTW til skribenten: Nå er alle "man" på dekk hos DICE for å løse spillets problemer. Så vidt jeg husker så skrives "man" med to n'er Takk skal du ha. Det ble litt slurv der. Retter nå. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Skulle ønske Creative Assembly også gjorde det samme... Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Skulle ønske Creative Assembly også gjorde det samme... Skulle akkurat til å si det samme. LIte poeng å lage Dlc når grunnopplevelsen er full av feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Lite poeng og sette folk som ikke kan noe om problemet eller hvordan man løser det, til å løse et problem hvor de allikevel ikke kan gjøre noe. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Med alle mann så mener de sikkert bare de folka som det var budsjettert for at skulle være igjen å fikse spillet etter det som sikkert var en rush'et release. Problemet mitt er de mange gameplay avgjørelsene som virker veldig lite gjennomtenkt. Jeg lurer virkelig på om de var fornøyd med valgene sine eller om det rett og slett ikke var nok tid/penger til å justere gameplayet etter at noe viste seg å fungere dårlig. F.eks. active missiles på AA'en... den gir meg M60/LAW flashbacks. Lenke til kommentar
Joachim_Buverud Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er jo et tosidet sverd da, det er fint at de stopper alt til å fikse problemene til spillet, men de burde jo ikke vært der på launch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå