Satyrion Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så hvorfor har du profilbilde? I motsetning til tastaturet ser jeg faktisk på skjermen min. jeg ser på begge deler Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Meh, lys er bare tull uansett. Ikke for dei som spiller og skriver i mørket Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ikke for dei som spiller og skriver i mørket Gitt at du ikke kan touch typing. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ikke for dei som spiller og skriver i mørket Lærer ikke folk grunnleggende touch i skolen lenger? Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Gitt at du ikke kan touch typing. Jeg kan ikke den vanlige form for touch typing med tanke på hvor henda mine er på tastaturet, men jeg vet hvor tastene er uten å se ned, men jeg pleier å kikke ned på tastaturet noen ganger allikevel. Blir litt usikker av og til når jeg skriver feil eller noe sånt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jeg kan ikke den vanlige form for touch typing med tanke på hvor henda mine er på tastaturet, men jeg vet hvor tastene er uten å se ned, men jeg pleier å kikke ned på tastaturet noen ganger allikevel. Blir litt usikker av og til når jeg skriver feil eller noe sånt. Touch typing = skrive uten å se på tastene. Home row = asdf på venstre hånd og jklø på høyre (altså at pekefinger er på henholdsvis f og j). Ansett som "proper" touch typing, men jeg bruker ikke dette og har >120 wpm. Endret 5. januar 2014 av Occi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå