AfterGlow Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Cherry lanserer en helt ny serie brytere.Snart får du tastaturlys i millioner av farger Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Dette er bare moro! ^^ 3 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Stilig! Tror ikke det er verdt det å bytte hvis man allerede har et godt mekanisk tastatur, men fint for de som syns det er nøye at utstyret ser flashy ut. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Meh, lys er bare tull uansett. 2 Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Først var det pc-ene som så ut som juletrær. Jaja, ikke lenge til mus, headset osv blir om til juletrær 1 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Iallfall det de kaller tastatur bakgrunnslys. Det er nettopp det og en ser da bokstavene dårligere. Det er vel selve bokstavene som bør lyse litt....... 1 Lenke til kommentar
BeefyG Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Flott! Etter å ha brukt bakgrunnebelysning på mitt kjære Razer BlackWidow, vil jeg ikke gå tilbake til å ikke ha belysning. Da jeg også heller ikke vil bort fra blå brytere, høres dette kjempeflott ut! Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Dere som synes bakgrunnsbelysning på tastaturet er en fin greie, hva bruker dere det egentlig til? Endret 6. desember 2013 av Tan28 Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg ser ikke noen grunn til å ha bg belysning hvis du kan skrive flytende med 10 fingre og vet akkurat hvor alle tegnene er, men nå er det jo sånn at ikke alle kan det, og DA er det fint med bg belysning. Har slitt lenge med å prøve å lære meg det men har ikke klart det enda..... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Først var det pc-ene som så ut som juletrær. Jaja, ikke lenge til mus, headset osv blir om til juletrær Får jo tak i Siberia headset med blinkende lys på øreklokkene Det finnes vel også en Roccat mus som blinker... 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Dere som synes bakgrunnsbelysning på tastaturet er en fin greie, hva bruker dere det egentlig til? Haha, egentlig et ganske godt poeng. Det er vel kun for the looks of it, men det er jo slik vi er, det er greit om setupet ikke bare fungerer bra, men ser bra ut også! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Smak og behag. Noen (jeg) syns det ser bedre ut uten (jalla) lys. Samtidig finner jeg det smått distraherende. Endret 6. desember 2013 av Occi 1 Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Dere som synes bakgrunnsbelysning på tastaturet er en fin greie, hva bruker dere det egentlig til? veldig enkelt å forklare skal e si deg. Genialt når du sitter og gamer på kvelden eller jobber.. og du liker og slappe av i mørket. Da er det drita digg med lys, jeg liker best hvit lys og kun 1 farge på tastene og ikke et juletre. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Kunne ønsket meg er trådløst tastatur m/touchpad, hvor kun selve bokstavene er opplyst. Eksisterer det noe slikt produkt mon tro? (tips mottas gjerne i så tilfelle) Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Meh, lys er bare tull uansett. Så hvorfor har du profilbilde? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Så hvorfor har du profilbilde? I motsetning til tastaturet ser jeg faktisk på skjermen min. 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 veldig enkelt å forklare skal e si deg. Genialt når du sitter og gamer på kvelden eller jobber.. og du liker og slappe av i mørket. Da er det drita digg med lys, jeg liker best hvit lys og kun 1 farge på tastene og ikke et juletre. I en slik situasjon, som jeg titt og ofte befinner meg i selv, synes jeg personlig det er slitsomt med annet lys enn det fra skjermen. Dog er jeg i samme situasjon som Occi, der jeg ikke titter på tastaturet men fokuserer på skjerm. Uansett, takk til dere som svarte! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) I en slik situasjon, som jeg titt og ofte befinner meg i selv, synes jeg personlig det er slitsomt med annet lys enn det fra skjermen. Dette er også et godt poeng som jeg glemte å ta frem. Hadde tidligere Logitech Illuminated, fant det veldig distraherende i mørket (heldigvis er det mulig å skru av). Igjen, smak og behag, men ikke akkurat noe man drar noen nytte av ved mindre man skal skrive i mørket og ikke kan touch typing. Endret 7. desember 2013 av Occi 1 Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg syns utseende gjør ting litt mer gøyalt og jeg vil heller se noe fint en stygt på bordet flere timer om dagen. Litt som utseende på bil og lignende. Jeg vil heller ikke sammenligne "flashy" jalla og juletre med litt lys. Det vel noen som har det slik, noe jeg ikke liker selv og anser som litt gammeldags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå