Palme Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg forsøker å fjerne tekst fra et Sharepoint 2013 Calendar-view. Jeg ønsker å fjerne alle "00:00" oppføringer: Selve HTML'en ser slik ut: <div class="ms-acal-item" style="position:absolute;left:496px;top:371px;width:234px;height:20px;" title="00:00 - 00:00 blablabla" _index="3,2"> <div class="ms-acal-sdiv">00:00 <a onclick="EditLink2(this,'WPQ2');return false;" href="blablabla/DispForm.aspx?ID=17">blablabla</a></div></div> <script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-1.10.2.min.js"></script> <script language="javascript" type="text/javascript"> $(document).ready(function() { window.setTimeout(doModifyCal, 150); }); function doModifyCal() { var str="x"; var urlString = urlencode(location.href); // only needed for Display to Edit form link option // get the 2nd div of class "ms-acal-rootdiv" var CalData = $('div.ms-acal-rootdiv:eq(1)'); // remove all "00:00 - 00:00" from single item days $("div.ms-acal-time", CalData).remove(); // remove all "00:00" from multi-item days $('div.ms-acal-sdiv', CalData).each(function() { if($('div', this).length == 0) { str=$(this).html(); str=str.replace("00:00",""); $(this).html(str); }; }); // get rid of "00:00 - 00:00" in tool tip when you hover $('div[title]', CalData).each(function() { str=$(this).attr("title"); str=str.replace("00:00 - 00:00",""); $(this).attr("title",str); }); </script> Noen som ser hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Var et par smpting som gjorde at det ikke fungerte, i tillegg tror jeg muligens det mangler noe HTML fra eksemplet ditt. Her er i hvert fall et utgangspunkt som fungerer, men mulig det ble litt vel mye modifisert til at du kan bruke det direkte http://jsfiddle.net/eXxY6/1/ var doModifyCal = function () { $('.ms-acal-item').each(function (i) { var title = $(this).prop('title'); var replacedTitle = title.replace('00:00 - 00:00', ''); $(this).prop('title', replacedTitle); }); }; // On DOMReady doModifyCal(); Endret 6. desember 2013 av The Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå