Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Varog, har du en oppdatert liste over hvilke frekvenser operatørene disponerer, dvs resultatet av auksjonen pluss det de hadde fra før? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Lukt litt på denne: hva om ice.net (N, S, DK) pluss Tele2 (N, S) og 3 (S, DK) går sammen til en enhet. Alle de tre firmaene trenger hverandre, og ved å gå sammen har de en enhet som kan få både Telenor og Telia (=NetCom) til å pisse i buksa. Jeg tror du er inne på noe der. Er det den "styrtrike amerikansk-ukraineren Leonard Blavatnik" som står bak ville jeg tro han tenker litt større som du sier. Edit: ser nå sammenhengen som varog sier, det høres fornuftig ut. Og interessant. Endret 9. desember 2013 av smartphone Lenke til kommentar
Varog Kervarec Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja, jeg har en slik oversikt, men ikke for hånden akkurat her hvor jeg sitter nå. Men du finner det du trenger på sidene til Post- og teletilsynet. Se på http://www.npt.no/aktuelt/nyheter/resultat-av-auksjonen og http://frekvens.npt.no/Frekvensportalen/index.xhtml. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vet noen når pressekonferansen til Tele2 skal være? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Håper da dette også frigjør nettet for større hastigheter. Sitter midt i trondheim, med 100% signal på 4G og får 22Mbit/s. Dette er med dedikert 4G modem og antenne med fri sikt til senderen som er ca 500m fra antenna. Lenke til kommentar
Varog Kervarec Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Pressekonferansen, som ble bebudet tli tirsdag, er avlyst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Pressekonferansen, som ble bebudet tli tirsdag, er avlyst. Ok, da går det enda noen uker før vi får høre hvem som går til sengs med hvem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg