Disco Stu Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hepp Jeg skal søke en ny jobb, og firmaet har en web-portal man søker gjennom. Der skal man fylle inn relevant info, hvor et av feltene er karrieremål. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, da jeg ikke har noen spesielle mål. Kan jeg skrive at det som er viktig for meg er en interessant arbeidsdag, men spennende utfordringer og mulighet for utvikling? Det er forresten en type koordinator stilling. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det fyrste som slår meg er at dette er eit firma som ikkje heilt veit kva dei styrer med og at dei derfor slenger inn spørsmål som ser fine ut utan at dei har noke nytte. Dette er eit slikt spørsmål der nesten alle svar du trykker inn kan bli oppfatta på feil måte. Skriver du at du ikkje har store karrieremål så kan dei avvise søknaden din fordi du ikkje har det nødvendige drivet og konkurranseinstinktet til å være ein god arbeidstakar. Skriver du at du vil opp og fram i verden så kan dei avvise søknaden din fordi du tydeligvis ikkje har planer om å bli i denne stillinga lenge nok til at du tjener inn det som arbeidsgiver må bruke på opplæring. Eg ville ha skrevet noke svada om personlig og faglig utvikling utan å nemne noke om sjølve jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå