Twisted Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei. Jeg har et problem med å få innstalert windows(uansett versjon og type). Det startet med å at jeg med et uhell slettet programmet/filen n-case da jeg skulle starte pc'en etterpå ville den ikke komme inn i windows...... Jeg fikk ingenting til å virke så jeg formaterte C:, men uten at det hjalp stort. Jeg får en feilmelding som sier: Windows 2000/xp kan ikke starte P.G.A av en konfigurasjonsfeil på harddisken. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre????? Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei. Jeg har et problem med å få innstalert windows(uansett versjon og type). Det startet med å at jeg med et uhell slettet programmet/filen n-case da jeg skulle starte pc'en etterpå ville den ikke komme inn i windows...... Jeg fikk ingenting til å virke så jeg formaterte C:, men uten at det hjalp stort. Jeg får en feilmelding som sier: Windows 2000/xp kan ikke starte P.G.A av en konfigurasjonsfeil på harddisken. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre??? 1244040[/snapback] Sikker på at du formaterte riktig? Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Jeg har et problem med å få innstalert windows(uansett versjon og type). Det startet med å at jeg med et uhell slettet programmet/filen n-case da jeg skulle starte pc'en etterpå ville den ikke komme inn i windows...... Jeg fikk ingenting til å virke så jeg formaterte C:, men uten at det hjalp stort. Jeg får en feilmelding som sier: Windows 2000/xp kan ikke starte P.G.A av en konfigurasjonsfeil på harddisken. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? 1244040[/snapback] Sikker på at du formaterte riktig? 9401559[/snapback] kommet fram til noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå