Gå til innhold

Jeg har prøvd å få tak i PS4 den siste mnd, dette er det jeg vet så langt

LeChuck

Anbefalte innlegg

Ikke jeg. Var nok siste muligheten min. Var for sen til å få forhåndsbestilt og å skulke jobb for en konsollkø er ikke helt min greie så da sitter jeg her :-P og er ikke interessert i å betale blodpris på finn og jeg skal ha 5 års reklamasjon så import er uaktuelt. Så da får jeg bare smøre meg inn med tålmodighet :-)

Akkurat samme her, skulke / ta fri fra jobb 1 dag før 3 uker ferie var ikke aktuelt. Så får vente til januar da er det komplett tror den kommer men hvem vet. Uansett jeg trøster meg med at forhåpentligvis vil sony ha fikset bugs de finner til jeg får konsollen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er mange som selger sin for blodpenger på finn og diverse andre fora, de er ikke inntressert i konsollen i det hele tatt og jeg oppfordrer dere til å boikotte disse nissene så kan de sitte med skjegget i postkassa.

Forøvrig sitter jeg i samme bås som trådstarter og er enn så lenge uten PS4 og håpet er borte for å få tak i en før jula setter inn. Hadde egentlig tenkt å skaffe meg konkurenten men denne er utsatt på ubestemt tid.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar

Er i Berlin for tiden, helt utsolgt for ps4 mens xbox one er det massevis av,bare synd jeg vil ha ps4 :p

Tyskerne er faktisk helt ville etter PS4..Ikke bare under selve launchen. Merkerlig greier, leste på facebook også angående store kjeden Saturn og Media Markt.. Leste en på komplett sin facebook som var i Berlin og på Saturn og de hadde masse xbox one men forbanna folk som skulle ha Ps4 og så har de ingen haha. Tror Sony reklamerer mye der sånn som Champions League og Bundesliga.. Og topp selger spillet er Fifa.

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Ser det er mange som selger sin for blodpenger på finn og diverse andre fora, de er ikke inntressert i konsollen i det hele tatt og jeg oppfordrer dere til å boikotte disse nissene så kan de sitte med skjegget i postkassa.

Forøvrig sitter jeg i samme bås som trådstarter og er enn så lenge uten PS4 og håpet er borte for å få tak i en før jula setter inn. Hadde egentlig tenkt å skaffe meg konkurenten men denne er utsatt på ubestemt tid.

Helt enig der. Kan strekke meg til en 500-lapp over veil. pris (er jo det noen butikker har tatt også), men de som skal ha flere tusen kroner ekstra sier jeg bare god jul til. Ikke interessert i å ha en slik svartebørs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...