V. Haugen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Varsko her! Et digert beist av en smartmobil fra Sony er på vei ut gjennom dagens kalenderluke.Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 6 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 "Hvor lenge kan du holde Sony Xperia Z Ultra under vann (0,5 m.)?" På nettsiden til sony står det 1,5m i 30 min. Skal 0.5m da være 1,5 timer? eller skulle jeg har svart maks to timer isteden? Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 "Hvor lenge kan du holde Sony Xperia Z Ultra under vann (0,5 m.)?" På nettsiden til sony står det 1,5m i 30 min. Skal 0.5m da være 1,5 timer? eller skulle jeg har svart maks to timer isteden? Jeg lurte også på dette. Jeg svarte ikke 1,5 timer... Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Litt rart spørsmål dette. Enig med Magnkra. Lenke til kommentar
orodrethlars Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Du kan jo strengt tatt holder den under vann akkurat så lenge du vil... Derimot uten å ødelegge den er noe annet 7 Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Får faktisk ikke sendt inn svaret, kommer bare tilbake til artikkelen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Fungerer ikke, faller bare tilbake til artikkel ved "send inn". Kommer lenger en på akam sin dog, den sier jeg "er med" uten å få opp verken spørsmål eller noe annet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Får forsatt opp feilmeldinger om at jeg deltar fra før. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei Disse feilmeldingene skal være rettet nå Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Angående hvor mye vann den tåler hvor lenge osv. Svaret er basert på det som står i testen av tlfen, så er bare å lese den Det er noe av poenget med slike konkurranser, sony får folk til å lese testen av mobilen, istedenfor å bare se et bilde og noen få spesifikasjoner slik som med elkjop og lefdal sine kalendere. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Angående hvor mye vann den tåler hvor lenge osv. Svaret er basert på det som står i testen av tlfen, så er bare å lese den Det er noe av poenget med slike konkurranser, sony får folk til å lese testen av mobilen, istedenfor å bare se et bilde og noen få spesifikasjoner slik som med elkjop og lefdal sine kalendere. Men altså... Der står det at den tåler vann ned til 1.5 meters dyp, og at på "en meters dyp", 30 min... Svaralternativene er på 0.5 meters dyp - 2t eller 30min.... EEEEHHHHH?? Lenke til kommentar
medlem-291217 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Angående hvor mye vann den tåler hvor lenge osv. Svaret er basert på det som står i testen av tlfen, så er bare å lese den Det er noe av poenget med slike konkurranser, sony får folk til å lese testen av mobilen, istedenfor å bare se et bilde og noen få spesifikasjoner slik som med elkjop og lefdal sine kalendere. Men altså... Der står det at den tåler vann ned til 1.5 meters dyp, og at på "en meters dyp", 30 min...Svaralternativene er på 0.5 meters dyp - 2t eller 30min.... EEEEHHHHH?? Nei, det står en meter i 30 minutter. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) I testen står det "Den skal tåle å ligge på en meter dyp i 30 minutter". I konkurransen står det "Hvor lenge kan du holde Sony Xperia Z Ultra under vann (0,5 m.)", og du kan velge "Maks to timer" eller "Maks 30 minutter".Dersom den tåler å ligge på en meter dyp i 30 minutter, er det ikke da naturlig at den tåler å ligge enda litt lenger under vann på halve den dybden? Ville den f.eks. tålt 30 minutter på 10 meters dyp? Om "Maks to timer" er ment å være riktig alternativ, eller om redaksjonen som vanlig har gjort en dårlig jobb med å finne frem svaralternativer det faktisk går an å svare riktig på, er ikke godt å vite. Endret 6. desember 2013 av eddott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg