Redaksjonen. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Se hva som skjuler seg på innsiden.Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 6 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hakk og deng ja. Hehe. Jeg har vanligvis ikke så mye mot fornorsking av diverse slag, men akkurat dette høres ganske snodig ut. 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hakk og deng ja. Hehe. Jeg har vanligvis ikke så mye mot fornorsking av diverse slag, men akkurat dette høres ganske snodig ut. Haha, syntes den var fantastisk Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 "Du deltar allerede i denne konkurransen". Hvorfor er konkurransene på gamer.no IP-basert når ingen av de andre i tek-nettverket er det? Blir nærmest umulig å delta i konkurransen fra jobb... Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei Konkurransen er ikke IP-basert. Vi sjekker derimot om e-posten er registrert fra før for den aktuelle konkurransen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Kan dere slutte med dette ip tullet?Hvis en av de andre 10,000 ansatte på samme nettverk har blitt med så kan ikke jeg?Tullball Den over tviler jeg på, jeg får opp samme meldinger FØR jeg får svart på konkurransen(e) Endret 6. desember 2013 av AllFather Lenke til kommentar
cannnnavaro Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Har samme problem her, sendte inn svar helt greit den 3./4. men får nå opp at jeg deltar i konkurransen uten å ha sendt inn noe som helst. Lenke til kommentar
gabbynator Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 greit å ikke kunne delta når man går på internatskole. #fhslivet #førstemanntilmøllahverdag Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei Det var en liten feil i systemet som gjorde at dere fikk denne meldingen. Det skal fungere igjen nå. Lenke til kommentar
Liff42 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg hadde satt pris på å få melding om at jeg allerede deltok i konkurransen. Selv får jeg bare samme sida på nytt med tomme svarfelt (Chrome) eller ei tom side med bare link-rammer (Opera). Ingen indikasjon noe sted på om svaret er registert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg liker strategi spill, så håper jeg vinner selv om det sansyneligvis ikke skjer... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) "Du deltar allerede i denne konkurransen". Hvorfor er konkurransene på gamer.no IP-basert når ingen av de andre i tek-nettverket er det? Blir nærmest umulig å delta i konkurransen fra jobb... Du kan da vitterlig vente til du kommer hjem også. greit å ikke kunne delta når man går på internatskole. #fhslivet #førstemanntilmøllahverdag Dette er et forum, ikke twitter. Endret 6. desember 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hakk og deng ja. Hehe. Jeg har vanligvis ikke så mye mot fornorsking av diverse slag, men akkurat dette høres ganske snodig ut. Haha, syntes den var fantastisk +1 Norsk oversettelse skal etter tradisjon være spesiell. Da henviser jeg selvsagt til tekstingen hos NRK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå