Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gjerne det. (http://is.gd/pZoCKG) En artikkel full av så mye løgn og vas at jeg gadd ikke mer før jeg var kommet halvveis. Men ikke noe annet å forvente fra en slik usaklig kilde heller da. 4 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvem som er den største løgneren her, det kan diskuteres. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 En artikkel full av så mye løgn og vas at jeg gadd ikke mer før jeg var kommet halvveis. Men ikke noe annet å forvente fra en slik usaklig kilde heller da. Hehe. Han var definitivt ikke noen terrorist etter rehabiliteringen i fengsel, men han startet definitivt som et monster. Og der bør balanseringen skje: Gjorde hans ekstremt gode gjerninger opp for hans monstrøse fortid? Jeg mener Nei. Uansett hvor mye bra han gjorde så veier dette ikke opp mot de individer som ble berørt av hans terrorisme. Har du først lagt ut på en vei av vold og drap så bør den følge deg livet ut, uavhengig om dumme vestlige individer tror at du er en engel. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hehe. Han var definitivt ikke noen terrorist etter rehabiliteringen i fengsel, men han startet definitivt som et monster. Og der bør balanseringen skje: Gjorde hans ekstremt gode gjerninger opp for hans monstrøse fortid? Jeg mener Nei. Uansett hvor mye bra han gjorde så veier dette ikke opp mot de individer som ble berørt av hans terrorisme. Har du først lagt ut på en vei av vold og drap så bør den følge deg livet ut, uavhengig om dumme vestlige individer tror at du er en engel. Hvorfor mener du at han var ett monster? Er alle som deltar i en krig eller konflikt monstre om de deltar med våpen? Terrorisme mot hvem? Mot en stat som favoriserte hvite og hadde gjort det i lang tid. Er det rart at mange ble frustrerte av dette? 2 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvem som er den største løgneren her, det kan diskuteres. Noen andre kilder enn den du kommer med her? Bare sett i gang å diskuter, om du har noen troverdige kilder å komme med. 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvorfor mener du at han var ett monster? Er alle som deltar i en krig eller konflikt monstre om de deltar med våpen? Terrorisme mot hvem? Mot en stat som favoriserte hvite og hadde gjort det i lang tid. Er det rart at mange ble frustrerte av dette? Når du bedriver målrettet vold og volden er rettet mot sivile er du ett monster. Enkelt og greit. Frustrasjon rettferdiggjør absolutt ikke vold mot tilfeldige sivile. At du kan insinuere at noe slikt er greit er sjokkerende, men det forklarer nok dine verdier. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Når du bedriver målrettet vold og volden er rettet mot sivile er du ett monster. Enkelt og greit. Frustrasjon rettferdiggjør absolutt ikke vold mot tilfeldige sivile. At du kan insinuere at noe slikt er greit er sjokkerende, men det forklarer nok dine verdier. Ja, så han var ett monster sammen med den tidligere regjeringen i Sør-Afrika, de er ansvarlige for mye vold mot sivile, en stor del av det militæret og politistyrkene før 1994. Å bare fokusere på hva Mandela gjorde i løpet av tiden med apartheid viser enten at du med vilje ser bort i fra situasjonen og hva andre gjorde eller at du ikke vet nok om denne saken til å burde uttale deg. Jeg sier ikke at det er greit. Du kan la være å bruke slike usaklige hersketeknikker, har du ikke noe mer å komme med, så slutt å skrive i stedet for å komme med løgn. Det sier litt om hva du har å komme med, når du begynner med usaklige personangrep. Endret 7. desember 2013 av Andeith 2 Lenke til kommentar
Sukkertøy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hallo, fyren ble 95 år gammel, heldige jæveln. Finnes ikke synd på han overhodet. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hallo, fyren ble 95 år gammel, heldige jæveln. Finnes ikke synd på han overhodet. Dette får ikke mye oppmerksomhet fordi folk mener det er synd på han, men fordi han var en person med stor innflytelse og veldig kjent. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, så han var ett monster sammen med den tidligere regjeringen i Sør-Afrika, de er ansvarlige for mye vold mot sivile, en stor del av det militæret og politistyrkene før 1994. Alle regjeringer er ansvarlig for voldsbruk mot sivile, det er det som er hele grunnlaget for Staten. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gjerne det. (http://is.gd/pZoCKG) Jeg trodde nesten du hadde funnet dokumentasjon, jeg. Ikke nok en blogg som gjentar de udokumenterte påstandene jeg alt har kommentert. Og som sauser Mandelas personlige meninger og handlinger sammen med de begått av andre. Litt bedre fortjener jeg vel... Geir 7 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Alle regjeringer er ansvarlig for voldsbruk mot sivile, det er det som er hele grunnlaget for Staten. Hva er det egentlig du prøver å si her? Handler det om Mandela eller regjeringen i Sør-Afrika? 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hva er det egentlig du prøver å si her? Handler det om Mandela eller regjeringen i Sør-Afrika? Jeg påpeker at Mandela fortsatte voldsbruken mot sivile, etter han kom til makten. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg påpeker at Mandela fortsatte voldsbruken mot sivile, etter han kom til makten. Kilder? 2 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Litt bedre fortjener jeg vel... Nei. En blind mann vil ikke takke for en kikkert. 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nei. En blind mann vil ikke takke for en kikkert. Så du har ikke noen troverdige kilder på dine påstander. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Kilder? http://www.info.gov.za/documents/constitution/index.htm Mandela overtok Statens voldsapparat og brukte dette til sine egne formål. Endret 7. desember 2013 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 http://www.info.gov.za/documents/constitution/index.htm Mandela overtok Statens voldsapparat og brukte dette til sine egne formål. Du linket til en side om grunnloven i Sør-Afrika. Kilder på at han forsatte med voldsbruken? Kilder på at han brukte statens voldsapparat (regner med du mener politi el militære) til eget formål? 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Du linket til en side om grunnloven i Sør-Afrika. Kilder på at han forsatte med voldsbruken? Grunnloven er kilden Kilder på at han brukte statens voldsapparat (regner med du mener politi el militære) til eget formål?Som president var han sjefen for Politi, rettsapparatet og Militære. Disse sluttet ikke å bruke vold. http://en.wikipedia.org/wiki/Presidency_of_Nelson_Mandela Endret 7. desember 2013 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Grunnloven er kilden Som president var han sjefen for Politi, rettsapparatet og Militære. Disse sluttet ikke å bruke vold. http://en.wikipedia.org/wiki/Presidency_of_Nelson_Mandela Så får du komme med sitater fra grunnloven. Du får komme med en kilde det faktisk er mulig å finne fram i, jeg skal ikke lete fram beviser for deg. Du sa voldsbruk mot sivile. Ikke det at militæret forsatt kunne bruke makt. Har du kilder på at Mandela forsatte med voldsbruk mot sivile etter at han ble president eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå