Mazeking Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 1v1 Quake, du med kontroller og jeg med m/t. Come at me. Alle vet at mus/t har høyere skillcap og at de med kontrollere blir pissa på. Er en grunn til at det ikke er crossplatform multiplayer i noen spill lenger. Man kan også fint ramle ned i sofaen med hvilken som helst PC. Bare plugg i ønsket kontroller og koble på PC til TV. Null problem :-) Selvfølgelig slå enhver noenlunde oppegående gamer med m/t enhver tulling med kontroller. Det sier seg jo selv. Lurer derfor veldig på hvordan det skal gå når steambox kommer og folk skal kunne konkurrere med steamcontroller mens andre sitter med m/t. Det blir rett og slett slakt av hele controllergjengen. Har jo en xboxcontroller liggende og slenge og burde strengt tatt kanskje forsøkt meg på en steam bigpicture til TV med den. Et spill som WoT bur kanskje funke med kontroller. Går jo rimelig sakte i forhold til andre FPS spill. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) En kan også vinkle det på denne måten: COD-serien: Løp og skyt BF-Serien: Let etter noen å skyte Ikke enig i den. Jeg får lett mer kills på battlefield når jeg spiller rush og jeg har begge spillene måtte lete mer i god faktisk Endret 10. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå