v1taltiy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, valget står mellom CoD ghost og battlefield 4, men jeg klarer ikke bestemme meg. For har hørt veldig mye dårlig om begge spillene. Hva syns dere? Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har alltid likt BF bedre. Helt siden Vietnam. Smak og behag. Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har alltid likt BF bedre. Helt siden Vietnam. Smak og behag. Heller mest over til bf4 nå, siden cod får så dårlig kritikk. Lenke til kommentar
Norish Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er nok som fivebigcities sier, smak og behag. Liker du små kart med kjapp action, eller store kart med kjøretøy og mer lagspill? Selv har jeg likt battlefield best siden vietnam, men spilte litt cod 4. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Battlefield, og det har jeg spilt siden Battlefield 1942. Spilte i tillegg forløperen til Battlefield, nemlig Codename Eagle på lan Lenke til kommentar
Norish Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 forløperen til Battlefield, nemlig Codename Eagle Det viste jeg faktisk ikke om, interessant! Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Det er nok som fivebigcities sier, smak og behag. Liker du små kart med kjapp action, eller store kart med kjøretøy og mer lagspill? Selv har jeg likt battlefield best siden vietnam, men spilte litt cod 4. Liker begge dele like mye, det er det som er så vanskelig, haha. Men det blir nok Bf4! Har et par kompiser som kjøpte ghost, og de irriterer seg over hvor dårlig det var. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det viste jeg faktisk ikke om, interessant! sjekk ut 2 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Valget mellom de to spillene er veldig individuelt fra person til person. Et godt tips for å finne det som passer deg best er å se på gameplay videoer på YouTube fra begge spillene også velger du det du synes ser best ut. Personlig liker jeg Battlefield mye bedre enn Call of Duty da jeg synes det er mye mer underholderne med store kart og utfordringer med tankser etc og fordi det gjevt over er mer variasjon enn det er i cod spillene Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Med alle bugsa som er i BF4 så hadde jeg glatt gått for Ghosts først. Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Med alle bugsa som er i BF4 så hadde jeg glatt gått for Ghosts først. Hva slags bugs? Valget mellom de to spillene er veldig individuelt fra person til person. Et godt tips for å finne det som passer deg best er å se på gameplay videoer på YouTube fra begge spillene også velger du det du synes ser best ut. Personlig liker jeg Battlefield mye bedre enn Call of Duty da jeg synes det er mye mer underholderne med store kart og utfordringer med tankser etc og fordi det gjevt over er mer variasjon enn det er i cod spillene Har sjekket litt rundt på youtube, og det blir nok BF4 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Med alle bugsa som er i BF4 så hadde jeg glatt gått for Ghosts først. Utdyp den litt mer er du grei. Endret 5. desember 2013 av - Rudi 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, valget står mellom CoD ghost og battlefield 4, men jeg klarer ikke bestemme meg. For har hørt veldig mye dårlig om begge spillene. Hva syns dere? Er ikke sånn at du MÅ velge mellom en douche og en turd vet du. Hopp over begge spilla, hvertfall hvis du spiller på console. Det første du kan gjøre er å droppe consolen å skaffe deg en PC, så kan du kjøpe deg CS1.6, CoD 1/2/4 eller BF1942/Nam/2. ^inb4 fanboys. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Utdyp den litt mer er du grei. Det er 75% sjanse for at Origin krasjer idèt du skal starte spillet Det er 75% sjanse for at Battle Log krasjer idèt du skal starte spillet Det er 75% sjanse for at launcheren krasjer idèt du skal starte spillet Det er 75% sjanse for at bf4.exe krasjer idèt du skal starte spillet Det er 50% sjanse for at spillet krasjer før du får fullført runden Det er ødeleggende bugs i spillet, som 1hit kill (som de ikke har fikset 100%), det er endel cheating og det er ødeleggende netcode/hitreg. I tillegg er det _alt_ for mye fokus på unlocks. Bortsett fra det er det et ganske morsomt spill Er ikke sånn at du MÅ velge mellom en douche og en turd vet du. Hopp over begge spilla, hvertfall hvis du spiller på console. Det første du kan gjøre er å droppe consolen å skaffe deg en PC, så kan du kjøpe deg CS1.6, CoD 1/2/4 eller BF1942/Nam/2. ^inb4 fanboys. Årets MPFPS er Rising Storm (/Red Orchestra 2), så det kan man godt spille. Endret 5. desember 2013 av StorPeder Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 To helt forskjellig skytespill. Ingen er på noen måte dårlige, det er bare de kjører i kjente spor. Battlefield 4 har dog mye bugs, skal det sies. Ghost derimot har nok vært litt mindre innovativt enn man kanskje kunne ha håpa på. I hvertfall - smak og behag! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er 75% sjanse for at Origin krasjer idèt du skal starte spillet Det er 75% sjanse for at Battle Log krasjer idèt du skal starte spillet Det er 75% sjanse for at launcheren krasjer idèt du skal starte spillet Det er 75% sjanse for at bf4.exe krasjer idèt du skal starte spillet Det er 50% sjanse for at spillet krasjer før du får fullført runden Det er ødeleggende bugs i spillet, som 1hit kill (som de ikke har fikset 100%), det er endel cheating og det er ødeleggende netcode/hitreg. I tillegg er det _alt_ for mye fokus på unlocks. Bortsett fra det er det et ganske morsomt spill Nja. Jeg er forsåvidt enig med deg og det er en alt for mye små bugs i spillet, men er det virkelig så ille som du skal ha det til der? Neppe. Den første perioden etter lansering var ille, men nå de siste ukene derimot har jeg ikke opplevd at Ogrin krasjer idèt jeg starter spillet, har ikke opplevd at Battlelog krasjer idèt jeg starter spillet og heller ikke launcheren eller bf4.exe. Forøvrig skjedde det senest i... går at spillet krasjet før runden var fullført. Dette gjelder riktignok for meg og jeg vet det er mange som sliter veldig med det du beskriver der, men synes kanskje du overdriver litt med tallene dine? 1 Lenke til kommentar
v1taltiy Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Wow, gikk du virkelig inn på threaden bare for å fortelle meg at jeg bør kjøpe en pc..? 1 Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nja. Jeg er forsåvidt enig med deg og det er en alt for mye små bugs i spillet, men er det virkelig så ille som du skal ha det til der? Neppe. Den første perioden etter lansering var ille, men nå de siste ukene derimot har jeg ikke opplevd at Ogrin krasjer idèt jeg starter spillet, har ikke opplevd at Battlelog krasjer idèt jeg starter spillet og heller ikke launcheren eller bf4.exe. Forøvrig skjedde det senest i... går at spillet krasjet før runden var fullført. Dette gjelder riktignok for meg og jeg vet det er mange som sliter veldig med det du beskriver der, men synes kanskje du overdriver litt med tallene dine? http://www.pressfire.no/nyheter/PS4/7835/Utsetter-alle-spillprosjekter-for-reparere-Battlefield-4 Har kræsja en del hos meg ihvertfall da jeg drev på SP delen Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg også var veldig usikker på hvilket jeg skulle velge av COD og BF4, siden jeg har spilt alle COD spillene på ps3.. Og jeg bestemte meg for BF4, fordi jeg ville prøve noe nytt på min nye maskin. Jeg angrer ikke! Spillet ser helt fantastisk ut, det er "vanskeligere" enn cod, men gir desto høyere glede når du får det til. jeg har også opplevd noen bugs, f.eks: mye av lyden forsvinner, hører bare eksplosjoner osv, men det har alltid gitt seg etter litt. Spillet har fryst ett par ganger for meg.. blablabla... En konsoll er som en datamaskin, en datamaskin kræsjer innimellom.. Ihvertfall, jeg anbefaler BF4 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nja. Jeg er forsåvidt enig med deg og det er en alt for mye små bugs i spillet, men er det virkelig så ille som du skal ha det til der? Neppe. Den første perioden etter lansering var ille, men nå de siste ukene derimot har jeg ikke opplevd at Ogrin krasjer idèt jeg starter spillet, har ikke opplevd at Battlelog krasjer idèt jeg starter spillet og heller ikke launcheren eller bf4.exe. Forøvrig skjedde det senest i... går at spillet krasjet før runden var fullført. Dette gjelder riktignok for meg og jeg vet det er mange som sliter veldig med det du beskriver der, men synes kanskje du overdriver litt med tallene dine? Joa, det er satt veldig på spissen. Men det er overraskende mye bugs med tanke på at de burde ha lært av BF3- launchen. Jeg har ikke hatt så ekstremt med problemer selv, forøvrig. La forresten ikke merke til at tråden var i Sony- forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå