Formula90 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Muulig feil plass å poste dette, men siden det kun gjelder bf4 så prøver jeg her. Har en 21"LCD skjerm, men skal bytte med en 24" led skjerm, har 2 forskjellige, en acer og en aoc. men kan ikke spille pf på noen av ny skjermene? når jeg trykker play game så er det der bf vindue det vindue mens man venter på at spille skal starte bare helt svart med noe hvit helt nede som plaffrer? sjønner ikke hvorfor jeg ikke får det til å funke?! Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 kan nevne at spille går, kan skyte å alt, hører alt, men mangler bilde med de 2 nye skjermene.. Lenke til kommentar
saXoni Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Hei, Høres ut som det er et problem med oppløsningen din. Prøv å kjøre spillet i windowed mode; start spillet og trykk ALT + ENTER. Deretter kan du gå inn på options, velg riktig oppløsning og se om det hjelper. EDIT: Ser nå at tråden er 3 måneder gammel, så du har vel funnet ut av det nå. Endret 1. mars 2014 av saXoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå