corsa91 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har en Samsung Galaxy s3 som ble vannskadet for noen uker tilbake. Og jeg var så dum at jeg drev å trykka på noen knapper og da gikk den i sikkerhetsmodus. Så sluttet skjermen å reagere og jeg sendte den inn til en verksted som driver på vannskader. Og jeg fikk den tilbake idag men problemet er at den fortsatt står i sikkerhetsmodus. Har prøvd å slå den av og på. Restarte, Avinnstalert en den software. Har prøvd hard reset men det virker heller ikke. Den restarter pånytt og pånytt. Er det mulig å angre siste oppdatering. Evt. Vil det hjelpe. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hadde en S2 som druknet. Plukket den i atomer og la den til tørk i noen dager. Etter oppstart så virket den som normalt i et halvt minutt før den begynte å slå seg av og på - kaputt.. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Alt utenom volum ned knappen virker men den kommer ikke ut av sikkerhetsmodus. Er det mulig å legge inn programvare selvom den er på sikkerhetsmodus evt er det noe jeg kan gjøre? Mulig å legge inn nyere os? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå