Velosiraptor7 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Avogtil kommer det små økter med stikksmerter på venstre side av hodet over tinningen. Og i går hadde jeg et lite kikkertsyn-anfall på høyre øyet. Er dette noe jeg kan vente å se, eller bør jeg gå til lege i morgen? Det er bare avogtil at det stikker, spesielt når jeg ser på dataskjerm, og det er lange mellomrom mellom stikkene. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Enormt med problemer du har... 3 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Ja, er ikke dette et sted der jeg kan ta opp problemene mine da? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For all del, slå deg løs. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Drikker du lite vann? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Drikker du lite vann? Jeg drikker passe med vann. Ikke for mye og ikke for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå