Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 jeg er glovarm i pannen, men har ikke feber? whaat jeg kaldsvetter, har dødsvondt i hodet, er svimmel, slapp og kvalm i tillegg hoster litt også.. hva skjer med meg da? :O Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Influensa? (selv om du ikke har feber..) Lenke til kommentar
Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Influensa? (selv om du ikke har feber..) vet ikke.. håper ikke det :/ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det høres ut som en vanlig forkjølelse. Lenke til kommentar
Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Det høres ut som en vanlig forkjølelse. ok, takk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Men hvis du får problemer med å bøye haken ned på brystet må du kontakte lege. Jeg har hørt det kan være hjernehinnebetennelse. Bare noe jeg har hørt altså. Men det du beskriver er sånn som jeg har det når jeg er forkjølet. Det er ikke alle som får feber like lett. Lenke til kommentar
Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Men hvis du får problemer med å bøye haken ned på brystet må du kontakte lege. Jeg har hørt det kan være hjernehinnebetennelse. Bare noe jeg har hørt altså. Men det du beskriver er sånn som jeg har det når jeg er forkjølet. Det er ikke alle som får feber like lett. ok, det skal jeg gjøre! takk Lenke til kommentar
Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 hodet mitt dreper meg, og paracet hjalp ikke Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 men dog, problemer med å bøye haken ned på brystet skjer bare i mindre enn halvparten av tilfellene av hjernehinnebetennelse Dra til akuttmottaket nå. Vi kan ikke utelukke hjernehinnebetennelse. 1 Lenke til kommentar
Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 men dog, problemer med å bøye haken ned på brystet skjer bare i mindre enn halvparten av tilfellene av hjernehinnebetennelse Dra til akuttmottaket nå. Vi kan ikke utelukke hjernehinnebetennelse. men jeg vil ikke har sikkert ikke hjernehinnebetennelse.. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Sjekk om du har røde prikker på brystet. 1 Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Den er grei, men du har symptomer på noe som kan være en sykdom som er akutt, dvs trenger øyeblikkelig hjelp. Å gå til legen er gratis i Norge, så jeg ser virkelig ingen grunn til ikke å dra. Lenke til kommentar
Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Sjekk om du har røde prikker på brystet. hadde noen små, men det er sikker bare kviser? Den er grei, men du har symptomer på noe som kan være en sykdom som er akutt, dvs trenger øyeblikkelig hjelp. Å gå til legen er gratis i Norge, så jeg ser virkelig ingen grunn til ikke å dra. jeg har fobi mot leger.. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Anbefaler deg og få det sjekket. Hjernehinnebetennelse er ikke noe og tulle med. 1 Lenke til kommentar
Carolinemor Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Anbefaler deg og få det sjekket. Hjernehinnebetennelse er ikke noe og tulle med. jamen tenk om jeg ikke har det da? det er ikke vits.. Lenke til kommentar
Waffelblatt Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 jamen tenk om jeg ikke har det da? det er ikke vits.. Bare tanken på at det er en sjanse for at det kan være hjernehinnebetennelse er god nok grunn til å få det sjekket. Dra til legen ASAP Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) jamen tenk om jeg ikke har det da? det er ikke vits.. Det sa mannen som hadde kreft også. Han døde fordi de fant ut at han hadde kreft, altfor sent. Endret 5. desember 2013 av Bosch Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Ok, for å få deg opp av lenestolen og bort til legen: Hjernehinnebetennelse har en 33% sjanse for at du dør, og 44% sjanse for at du slipper unna med hjerneskade Endret 5. desember 2013 av Quitter 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nå angrer jeg på at jeg nevnte hjernehinnebetennelse. Så lenge allmenntilstanden er bra er det ingen grunn til å tro at det er noe annet enn en forkjølelse. Hjernehinnebetennelse gir høy feber. http://www.apotek1.no/hjerne-og-nerver/hjernehinnebetennelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå