morgan_kane Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Heisann, Er medlem i nito og 22 år. Fins det noen som gir like brae forsikring og lån som gjensidige med nito f. eks? Har sjekket storebrand og de kan sammenlignes med superforsikringen f. eks. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er få jeg vet om som kan måle seg med NITOs avtaler i Gjensidige. Selv har jeg i alle fall ikke funnet bedre forsikringer noen andre steder. Lån er jeg litt usikker på, men som totalkunde i Gjensidige er det sikkert mye å hente på lån også. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 NITO har gode avtalevilkår for forsikringer, på lån er det som regel lite å hente, hvorvidt du er totalkunde i banken kan ikke lengre utgjøre noe forskjell på renten (vertfall i kombinasjon i mellom bank og forsikring) Di fleste har uansett så lav rente nå at det sjeldent er store summer og spare. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Hei igjen, fikk billån i gjensidige, men det ser ut som om if er billigere på bilforsikring en gjensidige. Får superforsikring billigere en kasko hos gjensidige. dvs motor og drivverk med i if. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå