foenix Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har inntrykk av at ullundertøy er grovt overpriset enkelte steder. En boksersjorts kan koste opptil 3 ganger mer enn en dongeribukse på tilbud. Finnes det noen nettbutikker med noenlunde bluferdige priser? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Coop har rimelig undertøy for medlemmer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Riktig nok er dessverre Bjørn Dæhlie settet som selges billig på Coop ikke 100% ull og ikke fult så varmt som skikkelig ull. Har ikke så god peiling, men jeg hørte at det ble brukt et annet stoff til Bjørn Dæhlie settet som gjør at det ikke er fult så bra. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 De selger Janus merinoullsett på Coop, det var nå de jeg hadde i tankene. 100% ull er ikke ideelt da det blir veldig vanskelig å vaske uten å ødelegge det. Slitestyrken er heller ikke ideel så at det er blandet er helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå