Gå til innhold

Får SJUUUKE lyder når jeg laster ned musikk fra kazaaa WTF??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. er det da ikke plateselskapene som legger ut disse sangene med vilje da? Har opplevd det en del ganger selv og det funker ikke å bytte til Winamp heller. Ganske frustrerende

Jupp, det er sanger som blir "plassert" der fra plateselskapene. Målet er å redusere og forhåpentligvis kvitte seg med ulovlig nedlasting av musikk (mp3-filer)

Lenke til kommentar

Stemmer det. Er RIAA som legger ut musikkfiler for å "ta" fildelere. Om du bodde i USA så tipper jeg du ville fått bot ganske straks :yes:

Men bruk DC, tror mange Kazaabrukere vil flytte seg dit med tiden.

Lastet ned 5-7 eksempler av White Flag med Dido og alle var feil. Kan åpne de i WinAmp når en har lastet ned noen kB.

Damn RIAA! :grumpy:

Lenke til kommentar

.. forhåpentligvis kvitte seg med ulovlig nedlasting av musikk (mp3-filer)

IKKE ulovlig!

100% tillatt å laste musikk i Norge. Jeg vet at du ikke mente det men, indirekte driver du propaganda for RIAA når du sier "ulovlig musikk". :p

nå tror jeg du har bommet litt. Ja, det er lovlig å laste ned musikk, MEN da må du faktisk eie en orginal utgave av musikken.

Slik jeg ser det kan du IKKE laste ned musikken selv om en nær venn har den eller en i familien. Dette pga at man ikke får musikken fra dem.

Lenke til kommentar
nå tror jeg du har bommet litt. Ja, det er lovlig å laste ned musikk, MEN da må du faktisk eie en orginal utgave av musikken.

Slik jeg ser det kan du IKKE laste ned musikken selv om en nær venn har den eller en i familien. Dette pga at man ikke får musikken fra dem.

Nope, ikke bommet.

Er tillatt å laste ned musikk/film fra internett, men ikke å gjøre det tilgjengelig for andre. Dvs ikke uploade.

Spill og programmer derimot er ulovlig å laste ned.

Jeg har RETT!

Lenke til kommentar

ye...kazaa-problemet. RIAA og Plateselskapene bruker metoden "MP3 INJECTION" .de leggr ut småe MP3 FILER (80-400kb) disse injecter seg i større mp3 filer når en laster ned fra flere source samtidig. Alle nye sanger er nok "ødelagt". og gamle blir vel ødelagt snart deo g. Men til han som sa at kazaa lite var bedrer. Du har vel ikke peil på p2p? og til han andre som sa noe med at du burde laste ned fra dc og ftp. Hvordan skal ftper hoster så mange gb musikk så mange musikkfiler. dessuten så er det ikke akkurat søkemetode på ftp som kazaa. Som oftest er de fulle også. hvis ikke du har 0-sec/0-day axx da. og dc..er vel litt nærmere/lettere å finne musikkfilr enn ftp. Men det er ingen som kan måle seg med kazaa (imesh,kazaa lite osv.) når d gjelder mp3 (gamle og nye). sånn r d bare.

Lenke til kommentar

Filene som er ødelagte lastes som regel ned i lysets hastighet. Selv har jeg treff på et par slike filer og lastet ned med en hastighet på 20KB/s på ISDN helt til sangen var ferdig nedlastet.

Dette er på grunn av komprimering, så ikke kom å si det ikke går ann..

Vanlig MP3-filer lastet ned på vanlige 7-8KB/s.

Det er bare å passe seg for de, så slipper man å laste ned samme sang 100 ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...