Athlon Power Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Når jeg laster ny musikk fra kazaa spiller den i 20 sekunder eller no så får jeg bare syke scratchelyder fra høytalere hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Bruker du innebygde mediaplayeren til kazaa? Den suger...Prøv winamp eller no, hvis det ikke hjelper tror jeg nesten det må være no med lydkort driveren din, kommer lydene når du spiller musikk CD eller spill? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hmm.. er det da ikke plateselskapene som legger ut disse sangene med vilje da? Har opplevd det en del ganger selv og det funker ikke å bytte til Winamp heller. Ganske frustrerende Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Skjer bare på ny musikk. Noen andre som har vært borti det samme? Winamp funker kke bedre nei Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hmm.. er det da ikke plateselskapene som legger ut disse sangene med vilje da? Har opplevd det en del ganger selv og det funker ikke å bytte til Winamp heller. Ganske frustrerende Jupp, det er sanger som blir "plassert" der fra plateselskapene. Målet er å redusere og forhåpentligvis kvitte seg med ulovlig nedlasting av musikk (mp3-filer) Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Stemmer det. Er RIAA som legger ut musikkfiler for å "ta" fildelere. Om du bodde i USA så tipper jeg du ville fått bot ganske straks Men bruk DC, tror mange Kazaabrukere vil flytte seg dit med tiden. Lastet ned 5-7 eksempler av White Flag med Dido og alle var feil. Kan åpne de i WinAmp når en har lastet ned noen kB. Damn RIAA! Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kazaa lite er bedre da!!! der har de ikke begynnt ennå Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kazaa lite er bedre da!!! der har de ikke begynnt ennå Baser ikke disse seg på de samme nettverkene ? I såfall skulle man vel bare ha flaks om man ikke blir "rammet". - Ralek - Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 .. forhåpentligvis kvitte seg med ulovlig nedlasting av musikk (mp3-filer) IKKE ulovlig! 100% tillatt å laste musikk i Norge. Jeg vet at du ikke mente det men, indirekte driver du propaganda for RIAA når du sier "ulovlig musikk". Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kazaa lite er bedre da!!! der har de ikke begynnt ennå Dagens... hehe.. men uansett.. varsler moderator.. dette er ikke en lovelig post her. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 .. forhåpentligvis kvitte seg med ulovlig nedlasting av musikk (mp3-filer) IKKE ulovlig! 100% tillatt å laste musikk i Norge. Jeg vet at du ikke mente det men, indirekte driver du propaganda for RIAA når du sier "ulovlig musikk". nå tror jeg du har bommet litt. Ja, det er lovlig å laste ned musikk, MEN da må du faktisk eie en orginal utgave av musikken.Slik jeg ser det kan du IKKE laste ned musikken selv om en nær venn har den eller en i familien. Dette pga at man ikke får musikken fra dem. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kazaa er noe dritt uansett. Last ned fra private FTP servere eller DC+ Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 håper da virkelig ikke kassa brukere går over til dc. I dc er det relativt mye høyere nivå på brukerene, og jeg ser helst at fjotissene holder seg til kassa. For mange dumme brukere retter og onkel politis syn mot dc... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kazaa lite er bedre da!!! der har de ikke begynnt ennå Baser ikke disse seg på de samme nettverkene ? I såfall skulle man vel bare ha flaks om man ikke blir "rammet". - Ralek - Stemmer. To av mange klienter på Fasttrack-nettverket. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 nå tror jeg du har bommet litt. Ja, det er lovlig å laste ned musikk, MEN da må du faktisk eie en orginal utgave av musikken.Slik jeg ser det kan du IKKE laste ned musikken selv om en nær venn har den eller en i familien. Dette pga at man ikke får musikken fra dem. Nope, ikke bommet. Er tillatt å laste ned musikk/film fra internett, men ikke å gjøre det tilgjengelig for andre. Dvs ikke uploade. Spill og programmer derimot er ulovlig å laste ned. Jeg har RETT! Lenke til kommentar
31337 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ye...kazaa-problemet. RIAA og Plateselskapene bruker metoden "MP3 INJECTION" .de leggr ut småe MP3 FILER (80-400kb) disse injecter seg i større mp3 filer når en laster ned fra flere source samtidig. Alle nye sanger er nok "ødelagt". og gamle blir vel ødelagt snart deo g. Men til han som sa at kazaa lite var bedrer. Du har vel ikke peil på p2p? og til han andre som sa noe med at du burde laste ned fra dc og ftp. Hvordan skal ftper hoster så mange gb musikk så mange musikkfiler. dessuten så er det ikke akkurat søkemetode på ftp som kazaa. Som oftest er de fulle også. hvis ikke du har 0-sec/0-day axx da. og dc..er vel litt nærmere/lettere å finne musikkfilr enn ftp. Men det er ingen som kan måle seg med kazaa (imesh,kazaa lite osv.) når d gjelder mp3 (gamle og nye). sånn r d bare. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Filene som er ødelagte lastes som regel ned i lysets hastighet. Selv har jeg treff på et par slike filer og lastet ned med en hastighet på 20KB/s på ISDN helt til sangen var ferdig nedlastet. Dette er på grunn av komprimering, så ikke kom å si det ikke går ann.. Vanlig MP3-filer lastet ned på vanlige 7-8KB/s. Det er bare å passe seg for de, så slipper man å laste ned samme sang 100 ganger. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 det er vel lov til å laste ned i Norge, men jg r redd lovene imot kommer snart. http://www.digi.no/php/art.php?id=90725 Lenke til kommentar
acilla Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg bruker Kazaa Lite, og mange av sangene der er også fucka opp. så det så. : p Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg bruker Kazaa Lite, og mange av sangene der er også fucka opp. så det så. : p kødder du? når de bruker samme server (kazaa og kazaa lt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå